امید به رژیم ضد انسانی آمریکا، هیچ سودی برای ملت های آزادی خواه ندارد

به گزارش بناب نیوز، دکتر سیدعبداله حجتی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، در محکومیت سخنان سخیف و ضدایرانی رئیس جمهور آمریکا و در حمایت از سپاه پاسداران، بیانیه ای  صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَأَعِدُّوا لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ» (انفال، 60)

سخنان سبک و ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا بیانگر رعب و ترس دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از عظمت و اقتدار و نفوذ روزافزون ایران اسلامی در جهان است. ادبیات سخیف و موهن ترامپ، یک بار دیگر اثبات کرد که طبق فرموده رهبر فرزانه انقلاب، آمریکا به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست و امید به این رژیم ضد انسانی، هیچ سودی برای ملت های آزادی خواه ندارد.

خلیج فارس یک ارزش ملی است و همه ملت ایران از هر جناحی به خلیج فارس علاقه دارند؛ لذا تغییر نام آن توسط رئیس جمهور آمریکا، نشان دهنده بلاهت و بی سوادی وی، و عاملی برای وحدت بیشتر مردم ایران است.

نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم مبارزه با تروریست ها در منطقه غیرقابل تردید است. سپاه پاسداران، این شجره طیّبه ملت شریف ایران، با فداکاری ‌ها و مجاهدت ‌های غرور آفرین، مانع از تحقق اهداف شوم آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل در منطقه شده، لذا خشم آنان را برانگیخته است. امروز دولت آمریکا به عنوان خشن‌ ترین و جنگ افروزترین دولت جهان، در حالی سپاه پاسداران را گروه تروریستی معرفی می‌ کند که همه می‌ دانند گروهک‌ های تروریستی از جمله داعش توسط آمریکا و نوکران جیره‌ خوار آن از جمله رژیم سعودی تربیت و حمایت مالی و تسلیحاتی شده اند.

از این رو دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، ضمن اعلام انزجار از سخنان و سیاست های غیرمنطقی دولت آمریکا، حمایت خود را از سیاست های رهبر فرزانه انقلاب و نیز نهادهای اقتدارآفرین و عزت بخش نظام همچون سپاه پاسداران اعلام می دارد.

و السلام علی من اتبع الهدی