دانشگاه پیام نور بناب برای جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر ثبت نام می کند

به گزارش بناب نیوز، سعید رادمرد اظهار داشت: دانشگاه پیام نور مرکز بناب برای نیمسال اول سال تحصیلی در مرحله تکمیل ظرفیت در مقطع کارشناسی ارشد و نیز برای نیمسال دوم سال تحصیلی 97-96 بصورت فراگیر و به سه شیوه آموزش مجازی، آموزش محور و پژوهش محور از بین داوطلبان دانشجو می پذیرد و داوطلبان می توانند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  ثبت نام کنند.

وی همچنین در خصوص پذیرش دانشجوی بدون آزمون مقطع کارشناسی نوبت مهرماه گفت: ثبت نام از اواخر مهرماه جاری بصورت حضوری در این مرکز دانشگاهی انجام خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بناب با یادآوری مأموریت‌های دانشگاه پیام نور در شهرستان بناب تصریح کرد: هدف ما تربیت بخشی از نیروهای متخصص جامعه است که این مهم با ایجاد امکانات لازم و مناسب برای تربیت نیروهای متخصص مورد نیاز در دانشگاه پیام نور مرکز بناب فراهم است.

رادمرد اظهارکرد: دانشگاه پیام نور به عنوان یک دانشگاه دولتی و با گستردگی خود در نقاط مختلف کشور فرصت تحصیل را برای همه علاقمندان بوجود آورده است و ارائه خدمات آموزشی استاندارد، امکانات مناسب، تسهیلات مالی قابل توجه به دانشجویان، امکان ادامه تحصیل آسان برای شاغلان و کارکنان دولت، امکان تحصیل همزمان در دو رشته، تغییر محل آزمون مطابق نظر دانشجو و نیز برگزاری آزمون های آنلاین از دیگر مزایای این دانشگاه است که آن را از سایر دانشگاه‌ها متمایز می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور مرکز بناب جزو 7 مرکز اصلی در مجموعه دانشگاه پیام نور استان آذربایجان‌شرقی است که بیش از 25 سال سابقه فعالیت آموزشی دارد و در طول این مدت بیش از 8 هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این مجموعه دانش آموخته شده‌اند.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بناب یادآور شد: کلیه داوطلبان علاقمند به تحصیل در این دانشگاه می توانند در مهلت تعیین شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به انتخاب رشته محل های این دانشگاه اقدام کرده و نیز  برای کسب اطلاعات بیشتر به خود مرکز، پورتال دانشگاه پیام نور به نشانی www.pnu.ac.ir و همچنین به سایت مرکز بناب به نشانی www.bonab.eaz.pnu.ac.ir مراجعه کنند.