تجمع اعتراضی دانشجویان و کارکنان دانشگاه پیام نور بناب

به گزارش بناب نیوز، عصر امروز دوشنبه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز بناب و بسیج دانشجویی شهرستان در پاسخ به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا تجمع اعتراضی برپا کردند.

دانشگاهیان دانشگاه پیام نور مرکز بناب در این تجمع اعتراضی سخنان خصمانه ترامپ رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند.

حاضران در این تجمع با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر ترامپ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند.

دانشگاهیان دانشگاه پیام نور در این تجمع اعتراضی تأکید کردند: ملت ایران علیرغم همه تهدیدها و تحریم ها در سایه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری متحدتر از همیشه مسیر استقلال طلبی و استکبارستیزی انقلاب خویش را در اوج قدرت و اقتدار ادامه داده و در عزم و اراده خویش کوچکترین تزلزلی راه نخواهند داد و در کنار نیروهای مردمی سپاه که پرورش یافته در مکتب عاشورا و نهضت امام خمینی(ره) هستند، خواهند ماند.

تجمع کنندگان در ادامه حرکت ضداستکباری خود بیان کردند: یقیناً اهانت های بی شرمانه رئیس جمهور سخیف آمریکا به کشورمان و زیر سئوال بردن مسائل هویتی جمهوری اسلامی بخصوص تغییر پسوند خلیج فارس توسط وی در قامت سخنرانی رئیس جمهور یک کشور بدون پاسخ نخواهد ماند.

برپایه این گزارش، همچنین به مناسبت سالروز شهادت امام سجاد(ع) مراسم سوگواری در دانشگاه پیام نور مرکز بناب برگزار شد که با مرثیه خوانی حاضران در رثای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و امام سجاد(ع) فرزند گرامی آن حضرت به سوگواری پرداختند.