همایش ملی نگرش های جدید و کاربردی برنامه ریزی درسی در بناب برگزار گردید
به گزارش بناب نیوز، تاکید بر پژوهشهای کاربردی و نوین در حیطه برنامه ریزی درسی ، معرفی زمینه های نوین و کاربردی مطابق با نیازهای علمی و آموزشی کشور، معرفی پژوهشگران این زمینه به جامعه علمی و آموزشی کشور و معرفی پتانسیلهای علمی و آموزشی لازم در منطقه و کشور در حیطه برنامه ریزی درسی اهداف این همایش ملی اعلام شده است.
عبدالله حجتی دبیر علمی همایش با اشاره به اینکه این همایش به تایید پایگاه استنادی علوم جهان اسلام رسیده است گفت: از 200 مقاله ارسالی به دبیرخانه همایش 130 مقاله پس از بررسی پذیرفته و 20 مقاله در کارگاههای مختلف ارائه شد.
هویت های جدید در برنامه درسی ، مدیریت آموزشی، تکنولوژی آموزشی ، برنامه درسی و قلمرو جغرافیایی ، برنامه درسی و رویکردهای نوین ، برنامه درسی و آموزش عالی ، برنامه درسی و محیط زیست ، برنامه درسی و مطالعات چند فرهنگی ، برنامه درسی و آسیب های نوظهور ، برنامه درسی و جامعه سالم ، برنامه درسی و کارآفرینی ، برنامه درسی و بهره وری و کارآمدی از محورهای این همایش بود.
اولین همایش ملی نگرش های جدید و کاربردی برنامه ریزی درسی به منظور معرفی زمینه های نوین مطابق با نیازهای علمی و معرفی پژوهشگران حیطه برنامه ریزی درسی به جامعه علمی منطقه و کشوردر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب برگزار شد.