دیدار شهردار بناب با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب به مناسبت روز دانشجو

به گزارش بناب نیوز، در این دیدار، شهردار بناب ضمن تبریک روز دانشجو، از تلاشهای صورت گرفته در این واحد داشگاهی به ویژه برگزاری مراسمات و همایشهای ملی، اظهار خرسندی کرد و از زحمات مسئولان دانشگاه، و در رأس آن از ریاست دانشگاه تقدیر نمود و انجام این همایش ها را مایه افتخار و مباهات برای شهرستان بناب دانست. 

نادر داودی گفت: مجموعه شهرداری بناب با تمام توان، در خدمت مراکز علمی و فرهنگی شهر به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی بوده و خواهد بود؛ و امیدواریم با ارائه خدمات و  تعامل روز افزون تر بتوانیم بیش از پیش در خدمت جامعه علمی شهرستان باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب نیز روز دانشجو را نماد استکبارستیزی و استقلال طلبی ملت شریف ایران به ویژه دانشجویان عنوان کرد و خون شهدای دانشجو و همه شهدای عزیز را مایه دوام و بقای انقلاب اسلامی دانست.  

دکتر سیدعبداله حجتی ضمن تقدیر از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر در جهت ارائه امکانات لازم برای برگزاری برنامه ها و همایش های ملی و استانی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب‌ با دارا بودن امکانات و ظرفیت های بالای آموزشی و پژوهشی، آمادگی ارائه خدمات علمی به ادارات و ارگان های شهرستان به ویژه شهرداری را دارد؛ لذا امید آن داریم که با تعامل بیشتر، بتوانیم گامهای موثری را در پیشرفت و شکوفائی شهرستان برداریم.