دستگیری سارق حرفه اي داخل خودرو با 22 فقره سرقت در بناب

به گزارش بناب نیوز، سرهنگ رمضان الهوردیان با بيان اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان بناب، شناسايي و دستگيري سارقان به صورت ويژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

اين مقام انتظامي افزود: ماموران پس از انجام تحقيقات گسترده و اقدامات تخصصي با توجه به نحوه سرقت و بررسي خودروهاي مسروقه، اكيپ هاي گشت را در مناطق مختلف شهرستان مستقر كردند.

وي اضافه كرد: ماموران انتظامی با بررسي هاي انجام شده، سارق را شناسايي و ضمن هماهنگي با مقام قضائي در يک اقدام سريع و غافلگيرانه آن را دستگير کردند.

سرهنگ رمضان الهوردیان با بيان اينكه متهم از سارقان حرفه اي داخل خودرو است گفت: طي بازجويي هاي پليس متهم به 22 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف و همدست وی نیز دستگیر شد كه در اين خصوص پرونده تشكيل و مال باختگان شناسايي شدند .

فرمانده انتظامي شهرستان بناب در پايان از شهروندان خواست: از قرار دادن خودروها در کوچه ها و معابر تاريک خودداري كنند و از رها کردن خودرو، بدون بستن درب آن حتي براي يک لحظه خودداري کنند زیرا سارقان براي سرقت در اين لحظات از سرعت عمل بالايي برخوردارند و در صورت برخورد با هر گونه مورد مشكوك سريعاً موضوع را با شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند