قشر انقلابی دستاوردهای انقلاب را تبیین کنند/ نهادینه کردن مردم سالاری دینی مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی

به گزارش بناب نیوز و به نقل از فارس، مبین فریدی با اشاره به برخی دستاوردها و برکات این انقلاب اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) آغازگر یک حرکتی در جهان شد که موجب ابطال  نظریه‌پردازهای غربی شد که اعتقاد به این داشتند که اسلام مانع  توسعه و پیشرفت است و نمی‌تواند ایده‌آل‌ نسل‌ها را تامین کند.

به گفته وی دستاورد مهم این انقلاب نهادینه کردن مردم سالاری دینی در جامعه بود که تئورسین‌های غربی حتی از آوردن چنین عبارتی هراس داشتند.

 دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بناب در ادامه با بیان اینکه تبیین مواضع و بیان دستاوردهای انقلاب باید همیشه و در همه حال در هر برهه زمانی از سوی نهادها، دستگاه‌ها و مسوولان ذی‌ربط صورت گیرد، تصریح کرد: از آنجایی که دهه‌فجر بهترین فرصت برای امید آفرینی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است اما در برخی مواقع در این ایام شاهد اجرای بعضی مراسم‌ و برنامه‌هایی هستیم که هیچ‌گونه ارتباطی با انقلاب و مباحث این ایام ندارند.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه تبیین دستاوردها و مواضع انقلاب باید در هر برهه از زمانی انجام گیرد، افزود: نهادها، دستگاه‌ها و دست‌اندرکاران این حوزه باید احساس مسوولیت کنند و با اجرای برنامه مختلف و در شأن این ایام، دستاوردهای چهار دهه انقلاب را برای نسل امروز تبیین کنند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بناب خاطرنشان کرد: وظیفه قشر انقلابی تبیین انقلاب و ارکان آن است، ولی متاسفانه برخی مواقع کمترین  توجه‌ای در ایام دهه‌فجر به این‌گونه مسائل می‌شود، واقعاً جای سوال است آیا در ایام دهه‌فجر فقط باید گروه‌های تئاتر و طنزهایی که هیچ ارتباطی با انقلاب و مباحث این ایام ندارند، فعالیت کنند.

وی اضافه کرد: افرادی که اعتقاد دارند در ایام دهه فجر برنامه‌ها باید در تئاتر و گردهمایی‌های بی‌هدف خلاصه شود، همان  مدعیان اسلام رحمانی هستند.

فریدی در بخش دیگر سخنان خود خواستار هدفمند کردن افتتاح پروژه و طرح‌ها در این ایام شد و گفت: ای کاش هر روزمان دهه فجر و هر ساعت‌مان ساعت پیروزی انقلاب بود.

وی اضافه کرد: ما منکر برکتی که این ایام برای کشور دارد، نیستیم  و این هم درست نیست که مسوولان ما فقط در این ایام به فکر این انقلاب باشند، باید این تابو شکسته شود، در بعضی موارد شاهد به تعویق افتادن چندین ماهه افتتاح‌هایی بوده‌ایم تا در ایام دهه فجر افتتاح شوند.