عدم تحویل و تملک مکان‌های موجود در قالب طرح‌های فضای ورزشی در حاشیه شهر بناب

به گزارش بناب نیوز، علیرضا علی‌اصغری در جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار شهرستان بناب با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته از سوی شورا و شهرداری در محلات حاشیه شهر اظهار داشت: طی سال‌های اخیر شهرستان بناب اقدامات مؤثری در بازآفرینی بافت‌های فرسوده و حاشیه شهر انجام داده که جا دارد از همکاری ادارات و دستگاه‌های مختلف شهری در این ارتباط تقدیر و تشکر بعمل آید.

وی افزود: هم اکنون با تأمین زمین مورد نیاز 3 باب خانه بهداشت از سوی شبکه بهداشت و درمان در محلات مختلف این شهر در حال احداث بوده و فضای مورد نیاز احداث مدرسه نیز در اختیار آموزش و پرورش شهرستان قرار گرفته که با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 80 میلیون تومان احداث خواهد شد.

علی‌اصغری از عدم همکاری مسئولان اداره ورزش و جوانان شهرستان در خصوص عدم تحویل و تملک مکان‌های موجود در قالب طرح‌های فضای ورزشی در محلات حاشیه شهر و بافت‌های فرسوده انتقاد کرد و خواستار تعیین تکلیف این فضاها از سوی این اداره شد.

معاون شهردار بناب از ادامه انجام بازرسی‌های مکرر توسط اکیپ‌های شهرداری در این محلات خبر داد و تصریح کرد: تمام سعی و تلاش شورا و شهرداری این است که مانع توسعه محلات و ساخت و سازهای غیرقانونی در این محلات باشیم.

علی‌اصغری بیان کرد: شورای اسلامی شهر بناب امسال توجه خاصی به ساماندهی این محلات دارد و در بودجه سال آینده نیز ردیف خاصی برای این موضوع پیش‌بینی کرده است که جای تقدیر و تشکر دارد.