استادیوم 10 هزار نفری بناب تا پایان سال 97 افتتاح می‌شود

به گزارش بناب نیوز، ضیاءالله اعزازی ملکی در جلسه رسیدگی به مشکلات هیئت‌های ورزشی شهرستان بناب با بیان اینکه در بحث ورزش در کشور ما از قدیم با این که وظیفه‌اش بسیار مهم و بزرگ است با مشکل برخورد کرده‌ایم، اظهار داشت: باید ببینیم در کشور ما جایگاه ورزش کجا است و ما چه کاری برای ورزش این کشور انجام داده‌ایم.

وی افزود:‌ به جایی رسیده‌ایم که حتی اگر کل بودجه کشوری را در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار دهیم بازهم مشکلات ما تا حدی است که حل نخواهند شد.

نماینده بناب با انتقاد از فراموش شدن جوانان در وزارت ورزش و جوانان، گفت: متاسفانه سیاست هایمان تا حدی اشتباه بوده است که ما اکنون با مشکلات عدیده‌ای برخورد کرده و فعلا به حداقل‌ها قانع شده‌ایم.

نماینده بناب گفت: واقعا جای تعجب است که چنین ایثارگرانه روسای هیئت‌ها و ورزشکاران با هزینه‌کرد خود وارد این بحث شده است.

وی با بیان اینکه فشارهای زیادی به وزارت ورزش و جوانان کشور وارد کرده و نزدیک به صد میلیون تومان اعتبار جذب کردیم، تصریح کرد: اگر این از خود گذشتگی در میان ورزشکاران بنابی نبود امکان نداشت که ورزش شهرستان را سرپا نگه‌داریم.

اعزازی ملکی از افتتاح استادیوم ورزشی شهرستان بناب تا پایان سال 97 خبر داد و گفت: طی جلساتی که با وزیر ورزش و جوانان داشتیم قول این را گرفتیم که استادیوم 10 هزار نفری شهرستان بناب افتتاح شود.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، اذعان داشت: با افتتاح استادیوم ولایت شهرستان بناب پیست دوچرخه سواری حاشیه میدان فوتبال این استادیوم نیز افتتاح خواهد شد و تلاش خواهیم داشت استخری نیز به این مجتمع تامین کنیم.

اعزازی ملکی در پایان تاکید کرد: هیئت شنای ما به دلیل عدم وجود محلی برای شنا و تمرین غیر فعال مانده است که در اسرع زمان ممکن ساخت استخر در مجتمع ورزشی شهرستان بناب را کلنگ‌زنی و به مرحله ساخت خواهیم رساند.