برگزاری نمايشگاه «حجاب و عفاف» در دانشگاه بناب

به گزارش بناب نیوز، مسئول كميته نمايشگاه‌ حجاب و عفاف اظهار کرد: این نمایشگاه با نام «مروارید در صدف» به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، اسوه زنان عالم و در راستاي تببين فرهنگ حجاب و پوشش زن مسلمان، از 12 اسفند ماه، به مدت يک هفته در دانشگاه بناب برگزار می‌شود.

محرم حاجی زاده  هدف اصلي از برگزاري اين نمايشگاه را ايجاد آگاهی به دانشجويان و معرفی حجاب اسلامی عنوان کرد و افزود: در اين نمايشگاه غرفه‌های متعددي پيش‌بيني شده است كه از جمله آن‌ها مي‌توان به غرفه فروشگاه لباس، انواع چادر و پوشش اسلامي، كتاب و محصولات فرهنگي، غرفه پوستر با محوريت حجاب اشاره کرد. 

حاجی زاده افزود: بسيج دانشجويي، تشکل های اسلامی دانشجویان، کانون‌های فرهنگی و انجمن‌های علمی دانشگاه بناب نيز در غرفه‌هايی مجزا به معرفی و بررسی موضوع حجاب و عفاف مي‌پردازند. 

مسئول كميته نمايشگاه همايش حجاب و عفاف افزود: همچنين در دو غرفه، حوزه علمیه خواهران و برادران به صورت مجزا به معرفی پوشش وحجاب اسلامی  در اين نمایشگاه می پردازند . 

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه به منظور ترغیب و تشویق دانشجویان به استفاده از پوشش اسلامی، مکانی به منظور گرفتن عکس هایی با حجاب اسلامی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است، افزود: از ديگر برنامه‌هاي جانبي اين نمايشگاه، كارگاه آموزشي با حضور اساتيد حوزه علميه در طول نمايشگاه است كه در آن ضمن ارائه مباحث آموزشي پيرامون حجاب و عفاف، به پرسش‌هاي شركت‌كنندگان پاسخ داده مي‌شود . 

به گفته وی، در نمايشگاه حجاب و عفاف با هماهنگی‌های لازمی که با اداره صنعت ومعدن و اتحادیه‌های تولیدی البسه شهرستان صورت گرفته انواع محصولات، كتاب، چادر، مقنعه و پوشش اسلامي با تخفيف ويژه عرضه می‌شود . 

بر اساس این گزارش، این نمایشگاه به همت معاونت فرهنگی – اجتماعی دانشگاه بناب به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و  روز زن  از 12 تا 18 اسفند ماه در محوطه دانشگاه بناب برگزار می شود.