امتیاز پروژه کسر خدمت به دانشگاه بناب واگذار شد/ صاحبان طرح‌های فناور از تسهیلات مالی تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال بهره‌مند می‌شوند

به گزارش بناب نیوز، با توجه به نهایی شدن تفاهم نامه همکاری فی مابین مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه بناب و مرکز رشد و فناوری نخبگان صاعد رایان ارائه پروژه کسر خدمت منوط به معرفی مرکز رشد واحد‌های فناور بناب است و همه دانشجویان استان آذربایجان شرقی می‌توانند از طریق مرکز رشد دانشگاه بناب اقدام به پروژه کسر خدمت کنند.

طبق تفاهم نامه بعمل آمده امتیاز پروژه کسر خدمت برای اولین بار در کشور به دانشگاه بناب واگذار شده است و دانشجویان ساکن استان آذربایجان شرقی از طریق مرکز رشد واحد‌های بناب معرفی و در اولویت خواهند بود.

صاحبان طرح‌های فناور از خدمات حمایتی و تسهیلاتی این مراکز بهره‌مند خواهند بود و تحت پوشش مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان بناب از تسهیلات مالی بلند مدت و بدون بهره تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال بهره‌مند خواهند بود.

مرکز واحد‌های فناور شهرستان بناب تنها مرکز رشد اقماری در سطح استان آذربایجان شرقی است که از سوی پارک علم و فناوری استان اختیارات ویژه‌ای از جمله تشکیل شورای فناوری و عقد قرارداد‌ها با شرکت‌های فناور به این مرکز اعطا شده است.