پیام تبریک فرماندار بناب به مناسبت 5 اسفند روز  ملی مهندسی

بسمه تعالی

پنجم اسفند ماه، روز بزرگداشت دانشمند بزرگ ایرانی و مهندس برجسته تاریخ علم این سرزمین، خواجه نصیرالدین طوسی، روز ملی مهندس نامگذاری شده است،همان شخصیتی که باید از وی به عنوان پایه گذار عصر نوین علم وتکنولوژی ایرانی نام برد.

بدون شک نامگذاری روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی به عنوان شخصیتی نمونه و الگو در مهندسی کهن ایران اسلامی، به نام روز مهندس، در راستای توجه به نقش والا و ارزشمند تلاشگران این عرصه می باشد.

شایستگی  تعهدو توانمندي مهندسان ایرانی، امروز در جهان بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم مهندسان توانمند ایرانی بتوانند رسالت خود را در سازندگی، عمران و آبادانی ایران اسلامی به نحو شایسته به مرحله اجرا در آوردند.

روز مهندس روز تجليل از استعداد، خرد ، توان و اراده منحصر بفرد ایران و ایرانی ،روز پاسداشت خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل و روز گراميداشت پيشگامان پيشرفت و سازندگي در كشور است.

اینجانب با تقدیر از زحمات تلاش گران عرصه مهندسی شهرستان این روز را به همه مهندسان متعهد و توانمند تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون این قشر پرتوان را در کمک به توسعه و پیشرفت کشور از درگاه خداوند متعال خواستارم.

امین رفیعی - فرماندار شهرستان بناب