بالاخره نسیم دولت تدبیر و امید در شهرستان بناب وزیدن گرفت

به گزارش بناب نیوز، اگر چه انتخاب فرماندار جدید بناب شاید بیش از آنچه انتظار می‌رفت به درازا کشید اما در نهایت با انتخاب آقای امین رفیعی این چشم به راهی پایان یافت و بازوی اجرایی دولت تدبیر و امید در شهرستان بناب مشخص شد.

در همین راستا گفته می‌شود مراسم معارفه با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی در جلسه شورای اداری این شهرستان طی روزهای آتی برگزار خواهد شد.

مجید خدابخش استاندار آذربایجان‌شرقی در حالی در صدر یک هیأت بلند پایه سیاسی، اجتماعی و اقتصادی قدم به شهرستان بناب می‌گذارد که از حضور ایشان در کسوت استاندار آذربایجان‌شرقی حدود 160 روز می‌گذرد و در این 160 روز همواره چشمان مردم ولایت‌مدار، شهیدپرور، فرهنگ‌دوست و مهمان‌نواز شهرستان بناب به دروازه‌های شهر بوده تا کی انتظار به سرآید و دیدار استاندار فرا رسد.
حضور هفته آینده دکتر خدابخش با ردای نمایندگی عالی دولت در میان مردم و مسوولان شهرستان بناب بیش از آنکه برای معرفی فرماندار جدید باشد، حامل این پیام به اهالی شهرستان است که روزها و فرصت‌هایی جدید با حضور امین رفیعی به عنوان فرماندار در پیش است و از این پس آهنگ رشد و توسعه این شهرستان به موازات سایر نقاط استان آذربایجان‌شرقی و کشور نواخته می‌شود.
بی‌گمان شهرستان بناب یکی از شهرستان‌های مهم فرهنگی، صنعتی، اقتصادی و صادراتی آذربایجان‌شرقی است که شرح مفصل آن از حوصله این نوشتار خارج است اما به اختصار می‌توان مدعی شد که شهرستان بناب به لحاظ عملکرد و حصول نتیجه در خیلی از شاخصه‌ها عناوین برتر استان را به خود اختصاص داده است و به پشتوانه همین کارنامه موفق اهالی آن و به ویژه سرمایه‌گذاران منطقه پیام این انتصاب را به نیکی دریافته و آغوش خویش را به روی نماینده عالی دولت گشوده‌اند و دست در دست دولت تدبیر برای ساختن فردایی پر امید و بهتر کمر همت خواهند بست.
به هر حال، آنچه از گذشته و پیشینه امین رفیعی در حافظه تاریخی مردم شهرستان بناب محفوظ است، روحیه خستگی‌ناپذیری، تلاش مضاعف و در عین حال صداقت و امانتداری ایشان است که در طول چهار سال گذشته و در مسوولیت معاونت فرمانداری بناب همچنین سرپرستی فرمانداری این شهرستان شاهد بوده‌ایم.
بی‌تردید از بارزترین ویژگی‌های جناب رفیعی،داشتن چهار سال سابقه مدیریتی در این شهرستان است که با افکار همه طیف‌ها و سلایق سیاسی شهرستان آشنایی کامل دارد و این تجربه گران‌سنگ چراغ راه ایشان برای ادامه راه در بناب خواهد بود.
یکی دیگر از خصوصیات بارز مهندس رفیعی تعامل بالای وی با اهالی رسانه و پاسخگویی ایشان در هر حال و شرایطی به این قشر زحمت‌کش است و به دلیل همین تعامل از آقای رفیعی، انتظار داریم به موازات تعامل و همکاری خود با اصحاب رسانه تا حدودی روحیه نقدپذیری خود را تقویت کنند زیرا با تقویت این روحیه و نیز سعه صدری که از ایشان دیده‌ایم، اطمینان داریم آقای رفیعی با بهره‌گیری از نقدهای دلسوزانه در مدیریت شهرستان موفق بوده و شهرستان بناب را در مسیر رشد و تعالی پیش خواهند برد.