درباره حوزه انتخابیه: اول: از همه دولتمردان از اول انقلاب تا به امروز و نمایندگان ادوار قبلی شهرستان آقایان اصغری، جابری، جعفری، صدیقی و خدادادی و اعزازی کمال تشکر را دارم که هر کدام در حد توان خود در جهت حل مشکلات شهرستان اقدام نمودند.

اما مشکلات امروزی شهرستان: 1- کنارگذر شرقی شهرستان که در حال حاضر در طول سال به علت عدم وجود کنار گذر ده ها نفر در خیابانهای شهر کشته و مجروح می شوند.

2- پل غیر همسطح میدان معلم که ده ماه است بلا تکلیف مانده که در صورت طولانی شدن مدت پروژه موجب معضلات اجتماعی و حتی سیاسی خواهد شد.

3- جاده بناب نقده که از راههای مهم ملی بوده ولی متاسفانه مورد کم لطفی واقع شده و در صورت عدم تأمین اعتبار لازم اجرای پروژه دهها سال طول خواهد کشید.

4- تذکر دیگر بنده در خصوص فرودگاه جنوب استان می باشد که کارشناسان هواپیمایی و دلسوزان نظام معتقد هستند که فرودگاه موجود که بنام سهند می باشد در آینده نزدیک برای منطقه جنوب استان پاسخگو نخواهد بود که لازم است مسئولین محترم اجرایی بدون توجه به مسائل حاشیه ای بصورت کارشناسی شده نسبت به انتقال فرودگاه به مکان مناسب اقدام نمایند.

5- ایجاد ایستگاه راه آهن و قطار برقی از آذرشهر تا بناب.

6- آبرسانی از زرینه رود به دشت بناب که سالهاست شروع شده ولی هنوز به بهره برداری نرسیده که امسال هم به عنوان طرح مهر ماندگار مطرح شده است.

7- شبکه و تصفیه خانه فاضلاب که از سال 82 شروع شده و بعد از ده سال هنوز به بهره برداری نرسیده است.

8- تذکر بعدی به وزیر محترم نیرو در رابطه با سوخت اولیه نیروگاه بناب که گاز می باشد و متاسفانه بعلل گوناگون از مازوت استفاده می کنند که موجب آلودگی محیط زیست می شود.

9- تذکر دیگر در خصوص آب آشامیدنی اکثر روستاهای بناب می باشد که لازم است در اجرای خط انتقال دوم زرینه رود که تامین کننده بخشی از آب روستاهای این شهرستان می باشد اقدام جدی انجام گیرد.

10- شهرک صنعتی دوم که هنوز مسئولین اجرایی استانی و محلی عملاً نتوانستند کاری انجام دهند.

11- یادآوری بنده به معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی می باشد که شهر بناب را دریابید که واقعاً مکانهای گردشگری از وضعیت بهتری برخوردار نیستند.

12- تذکر بعدی بنده به ریاست محترم بنیاد مسکن می باشد که طرح های هادی در روستاهای شهرستان با مشکل اساسی مواجه می باشد که باید تدبیر لازم صورت گیرد.

.