کشف بیش از ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در بناب
به گزارش بناب نیوز، سرهنگ رمضان اللهوردیان در گفتگویی با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر در یکی از روستاهای بناب شناسایی و دستگیری توزیع کننده مواد مخدر در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر بناب قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی یک نفر توزیع کننده مواد مخدر که در یکی از سوپرمارکت های روستای مزبور فعالیت می کرد، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

این افسر انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از محل فعالیت متهم دستگیر شده مقدار دو کیلو و ۵۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

اللهوردیان گفت: متهم دستگیر شده بعد از تشکیل پرونده به همراه مواد مخدر کشف شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

گفتنی است، اللهوردیان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب پیش تر در مصاحبه ای با خبرنگاران از عزم جدی و خلل ناپذیر پلیس برای مبارزه با مواد مخدر و همچنین قاچاقچیان، توزیع کنندگان و مصرف کنندگان این مواد خانمان سوز خبرداده بود.

وی با اشاره به مأموریت های محوله به نیروهای انتظامی کشور در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در جامعه را اولویت اول پلیس اعلام بیان و منظور از اجرای طرح را کاهش آسیب های اجتماعی عنوان کرده بود.

فرمانده نیروی انتظامی بناب همچنین مشارکت مردم را ضامن موفقیت پلیس در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دیگر طرح های این نیرو اعلام کرده بود.