حمایت شرکت شهرکهای صنعتی از کارگاههای بناب
به گزارش بناب نیوز، مرتضی نیرومند در جلسه بررسی مشکلات ناحیه صنعتی خوشه مهر بناب افزود : در شهرک صنعتی بناب زمینی برای واگذاری به سرمایه گذاران وجود ندارد و طبق دستورالعمل شهرک های صنعتی کشور باید زمین های کارگاهی هم به چهار برابر قیمت صنعتی به متقاضیان واگذار شود ولی برای حمایت از مشاغل ، اراضی کارگاهی در شهرک صنعتی بناب فقط به قیمت صنعتی واگذار می شوند. 
وی خاطر نشان کرد:در شهرک صنعتی بناب 35 واحد کارگاهی هر کدام به وسعت هزار متر مربع قابل واگذاری است.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان عمده ترین مشکل نواحی صنعتی را قرار داد مالکیت اعلام کرد و گفت:از آنجایی که زمین های نواحی صنعتی توسط جهاد و به وسیله قرار داد واگذار شده است در صورت بلااستفاده بودن نمی توانیم به خلع ید آنها اقدام کنیم.
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی نیز تبدیل قرار داد های مالکیت اراضی واقع در ناحیه صنعتی خوشه مهر به سند مالکیت را خواستار شد و گفت : برای تبدیل این قرار داد ها به اسناد مالکیت نباید هزینه های گزاف از مالکان اخذ شود.
ضیاء اله اعزازی با انتقاد از روند توزیع تسهیلات اشتغال زایی در روستاها گفت:در پرداخت تسهیلات برای اشتغال روستایی تنگناهایی وجود دارد که به نفع اشتغال روستایی جذب نمی شود.
فرماندار بناب نیز نبود زیر ساخت های مناسب، جمع آوری نشدن آبهای سطحی،هزینه های گزاف امتیاز آب آشامیدنی و پایین بودن ولتاژ برق را از عمده مشکلات ناحیه صنعتی خوشه مهر بناب برشمرد.
امین رفیعی با اشاره به اینکه ناحیه صنعتی بناب 5 هکتار وسعت دارد و تنها 13 واحد فعال در آن فعالیت می کنند افزود : باید تکلیف زمین هایی که به منظور سرمایه گذاری و با قیمت دولتی واگذار شده اند ولی تاکنون هیچ گونه ساخت و سازی در آنها انجام نشده مشخص شود.