دولت با نگاه به داخل «بسته جامع اقتصادی» ارائه کند

به گزارش بناب نیوز، ضیاءالله اعزازی ملکی با تأکید بر لزوم عدم اعتماد به طرف غربی در برجام اظهارداشت: موارد متعدد نشان داده که کشورهای غربی قابل اعتماد نیستند و اعتماد به آنها به معنای از دست دادن داشته‌ها است. 

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، افزود: ما از ابتدا به طرف غربی در برجام اعتماد نداشتیم اما متاسفانه یک عده‌ای بودند که امیدوار شده بودند و سرنوشت برجام که به اینجا رسید این عده از افراد هم که به غرب امیدوار بودند متوجه شدند که نباید به غرب دل بست. 

وی اظهار داشت: اگر دولت معقولانه و منطقی رفتار کند نباید به کشورهای اروپایی در برجام دل خوش کند و در چارچوب قانون جواب آنها را بدهد و قانون اقدام متناسب و متقابل دولت در اجرای برجام را اجرایی کند. 

اعزازی ملکی خاطرنشان کرد: دست روی دست گذاشتن و لنگان لنگان کار را در برجام پیش بردن و اعتماد به کشورهای اروپایی مملکت را به باد می‌دهد و منافع ملت هم از این طریق تامین نمی‌شود. 

وی افزود: دولت برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور باید با تکیه بر توان داخلی یک بسته اقتصادی جامع را ارائه و آن را اجرایی کند و نگاهش به داخل باشد. 

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: دولت باید موضوع اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرد و  این کار با جلسه و همایش و صرف هزینه در این راه محقق نمی‌شود؛ بلکه نیازمند کار اجرایی است.