کیفیت پروژه‌های عمرانی شهرستان بناب پایین است

به گزارش بناب نیوز، امین رفیعی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان بناب با بیان اینکه بر اساس سیاست‌های ابلاغی دولت در سطح کشور اعتبارات قسمتی از پروژه‌‌های عمرانی در قالب اوراق پرداخت می‌‌شود، اظهار کرد: در سال 97 نیز برای اجرای 82 پروژه عمرانی در سطح شهرستان بناب 161 میلیارد و 800 میلیون ریال از محل اعتبارات ماده 180 و استانی اختصاص یافته است.

وی افزود: علاوه بر این اعتبارات 50 میلیارد ریال نیز برای تکمیل پروژه نیمه تمام پل میدان معلم و 400 میلیارد ریال نیز برای تکمیل سالن‌های ورزشی روستایی و آب شرب روستایی اختصاص یافته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سطح شهرستان را اولویت دولت اعلام و اذعان کرد: امسال نیز پروژه‌های جدیدی در سطح شهرستان تعریف نشده است و مسوولان باید توان و همت خود را برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان صرف کنند.

رفیعی سپس با تأکید بر ضرورت نظارت دقیق بر نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان تصریح کرد: باید در اجرای پروژه‌های عمرانی دقت بیشتری شود و مدیران پیمانکاران طرح‌ها را موظف کنند که در اجرا و تکمیل پروژه‌ها نهایت دقت را به کار گیرند.

وی با بیان اینکه در برخی پروژه‌های عمرانی شهرستان شاهد پایین بودن کیفیت در اجرای پروژه‌ها هستیم، یادآور شد: این کار علاوه بر تحمیل هزینه‌های مالی به دولت تبعات اجتماعی نیز به دنبال دارد که باید از بروز این‌‌گونه هزینه‌ها جلوگیری کرد.

فرماندار بناب در عین حال تصریح کرد: هرگونه کوتاهی در قبال این موضوع از ناحیه ادارات و پیمانکار قابل اغماض نبوده و با افراد خاطی در این ارتباط برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.