توقیف قاچاق ابزارآلات ساختمانی خارجی/ کشف 2504 دستگاه ابزار آلات ساختمانی خارجی

به گزارش بناب نیوز، سهراب شفقی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مأموران یگان امداد طی گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

به گفته وی، در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد 2 هزار و 504 دستگاه ابزارآلات ساختمانی خارجی کشف شد که کارشناسان ارزش این محموله را یک‌میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام کرده‌اند.

فرمانده انتظامی بناب تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و خودرو توقیفی به پارکینگ منتقل و متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

شهرستان 140 هزار نفری بناب در 110 کیلومتری جنوب مرکز استان آذربایجان‌شرقی واقع شده و به علت قرار گرفتن در مسیر مواصلاتی چندین استان غربی و مرزی کشور همواره گذرگاه قاچاقچیان بوده و از این مسیر برای قاچاق انواع کالا و حتی موادمخدر استفاده می‌شود.

به اذعان فرمانده انتظامی بناب، اگرچه این شهرستان با حجم وسیع تردد قاچاقچیان و جابه‌جایی کالاهای قاچاق روبروست و شدیداً با کمبود امکانات نظیر خودرو و نیروی انسانی رنج می‌برد، اما مأموران این نیرو با تلاش شبانه‌روزی خود سعی در برقراری و حفظ نظم و امنیت مردم و جامعه را دارند.