کسب رتبه 17 ماراتن برنامه نویسی موبایل دانشگاه صنعتی شریف توسط تیم انجمن علمی دانشگاه بناب

به گزارش بناب نیوز، در ششمین ماراتن برنامه نویسی موبایل دانشگاه صنعتی شریف که از 15 تا 17 شهریور ماه برگزار گردید، تیم انجمن علمی کلیک دانشگاه بناب متشکل از آقایان ابوالفضل حقیقی، عارف نوظهور، نیما فدائی و علی محمودی توانستند رتبه 17 را در بین 56 تیم فعال کسب نمایند.

در این مسابقات شرکت کنندگان با چند چالش برنامه نویسی موبایل مواجه می شوند که باید در طول 48 ساعت یک برنامه اندرویدی در پاسخ به این چالش آماده نمایند. لازم به ذکر است که 88 تیم مجوز ورود به این مسابقات را دریافت نموده بودند ولی به دلیل سختی کار، تنها 56 تیم فعال باقی ماندند که در نهایت تیم انجمن علمی کلیک دانشگاه بناب توانست با کسب 6.067 امتیاز، رتبه 17 را کسب نماید.

دبیر انجمن علمی کلیک دانشگاه بناب اذعان داشت که پتانسیل های خوب و استعدادهای فراوانی در دانشجویان دانشگاه بناب وجود دارد ولی برای باروری این پتانسیل ها و استعدادها نیازمند حمایت و پشتیبانی از طرف دانشگاه هستیم.

احسان یزدانی افزود: به فضل خداوند متعال از سال پیش این انجمن با تلاشها و پشتکارهای شبانه روزی اعضا و کادر انجمن توانسته با کسب حمایت های مالی و معنوی از دانشگاه برنامه های آموزشی و بازدیدهای علمی خوبی را برگزار نماید که ثمره این فعالیت ها را در کسب رتبه دوم مسابقه کشوری کدنویسی مبهم که هفت شهریور برگزار گردید و همچنین این مسابقه که شامل ۴۸ ساعت کار و رقابت مداوم بود، دید ولی این بار هم مثل رویدادهای قبلی که از طرف انجمن برگزار گردیده است، هزینه های اعزام به طور کامل تخصیص داده نشده و قسمتی از هزینه هایی که برای بازدید های گذشته مصوب گردیده بودند نیز  هنوز پرداخت نشده است و همچنین تا به حال جوایزی که دانشگاه به عنوان تقدیر برای کسب رتبه دوم مسابقه کدنویسی مبهم در نظر گرفته بود نیز تخصیص نیافته است.

وی ادامه داد: امیدواریم که در آینده نه چندان دور، شاهد حمایت بیشتر از انجمن های علمی که نقطه کلیدی در افزایش ارتباط  با صنعت و  افزایش توان علمی دانشجویان هستند، باشیم البته این حمایت ها مقداری در دوران مدیریتی جدید دانشگاه افزایش یافته است ولی این حمایت ها هنوز خیلی کم هستند به طوری که بسیاری از برنامه های انجمن های علمی بودجه کافی را دریافت نمی نمایند و به دلیل عدم دریافت بودجه از برگزاری آن ها منصرف می شویم.