ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار است

به گزارش بناب نیوز و به نقل از مهر، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در اجتماع بزرگ رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و طلاب حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی گفت: مردم غیور شهرستان بناب در طول ۸ سال جنگ تحمیلی با پیروی از فرمایشات بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) دفاع از تمامیت ارضی کشور را وظیفه خطیر خود دانسته، جانبازان و شهیدان گرانقدری را به نظام اسلامی تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه شهدا رفتند ولی ما همچنان در معرض امتحان قرار داریم؛ تصریح کرد: شما یادگاران دوران دفاع مقدس به عنوان محرم انقلاب باید با چنگ و دندان از دستاوردهای این انقلاب دفاع کنید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با اشاره به اینکه امروز وظیفه سنگینی متوجه یکایک ماست؛ خاطرنشان کرد: ما نیز باید این امانت را به سرمنزل برسانیم و سعی کنیم از وابستگی به زر و زیور و زخارف دنیا بدور باشیم.

حجت الاسلام باقری بنابی در ادامه خطاب به رزمندگان حاضر اظهار کرد: از شما رزمندگان، جانبازان و آزادگان و یادگاران جبهه و جهاد انتظار داریم سنگر نمازجمعه و جماعات را پر کنید تا نامحرمان از عدم حضور شما در اجتماعات سوءاستفاده نکنند.

وی تأکید کرد: در شرایط کنونی ایجاب می کند که مثل جبهه و جنگ در اجتماعات پرشور ظاهر شویم و در این خصوص هیچ بهانه ای قابل قبول نیست.