کشف و انهدام مزرعه گیاه ماریجوانا در بناب

به گزارش بناب نیوز و به نقل از تسنیم، سرهنگ سهراب شفقی با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پاکسازی نکات آلوده شهری و روستایی، اظهار داشت: در پی دریافت گزارشات مردمی در رابطه با اینکه در یکی از روستاهای شهرستان بناب یک نفر در مزرعه خود گیاه شاه‌دانه "ماریجوانا" پرورش می‌دهد، گزارش در دستور کار پلیس انتظامی شهرستان بناب و ماموران مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب، افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان بناب تحقیقات خود را آغاز و مزرعه را شناسایی کردند.

سرهنگ شفقی تصریح کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر با اخذ مجوز رسمی از مقامات قضایی و رعایت حقوق شهروندی و کسب اجازه از مقامات صاحب نظر از محل بازرسی کردند.

وی اذعان داشت: در این زمینه مزرعه کشت ماریجوانا به آتش کشیده شد و فرد متهم دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده به مقامات قضایی تحویل داده شد.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مردم شهید پرور شهرستان بناب با پلیس انتظامی شهرستان در راستای مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر، خاطرنشان کرد: از شهروندان انتظار داریم تا در راستای همکاری با پلیس و پیشگیری از اعتیاد جوانان و همچنین حفظ سلامت اجتماعی جامعه در صورت مشاهده و یا اطلاع از موارد مشکوک مراتب مورد را از طریق سامانه ارتباطی پلیس 110 به ما اطلاع دهند.