رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب: رسالت دانشگاه‌ها تعالی و بالندگی فرهنگی و علمی کشور است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب گفت: رسالت دانشگاه‌ها تعالی و بالندگی فرهنگی و علمی کشور است.

احمد امیری امشب در مراسم افتتاحیه همایش ملی «ارزش‌ها و اخلاقیات در مدیریت»، از مدیریت به عنوان تجلی صفت ربوبیت پروردگار یاد کرد.

وی گفت: خداوند بزرگ‌ترین و مقتدرترین مدیر جهان هستی است و یکی از ضروریات مدیریت، رحمت و مهرورزی است.

امیری تصریح کرد: بین دو مقوله مدیریت و اخلاق ارتباط نزدیکی وجود دارد و ضعف اخلاق و ارزش‌ها در مدیریت به عنوان یک حلقه مفقوده در تربیت نیروی انسانی متعهد کشورمان احساس می‌شود.

وی اظهارکرد: یکی از اهداف و رسالت دانشگاه‌ها علاوه بر تولید دانش، تربیت انسان‌های بالغ و تأثیرگذار برای تعالی و بالندگی فرهنگی و علمی کشور است.

امیری، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شهرستان بناب در سطح استان آذربایجان‌شرقی به عنوان یک شهر صنعتی و علمی مشهور است، گفت: متأسفانه اینکه بناب را با کباب مشهورش در همه جای ایران معرفی می‌کنند، امتیاز مهمی نیست بلکه نوعی انحراف بوده و توانمندی‌ها و شایستگی‌های این شهر را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب تأکید کرد: شهرستان بناب به افتخارات و امتیازات برازنده علمی و فرهنگی مفتخر است که اساس تعالی و تمدن محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: باید این شهرستان را با توجه به وجود دانشگاه‌های متعدد و حوزه علمیه مشهورش به عنوان شهر علمی و فرهنگی معرفی کنیم.

بنابراین گزارش، همایش ملی مدیریت تا ساعت 18 عصر فردا در دانشگاه آزاد اسلامی بناب ادامه خواهد داشت.

این واحد دانشگاهی با داشتن 11رشته مدیریت در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به عنوان قطب آموزش مدیریت در شمال‌غرب کشور محسوب می‌شود.