کشف انبار بزرگ کود شیمیایی تقلبی در شهرستان بناب/ قاچاق کودهای تقلبی به خارج از کشور

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، علیرضا دهقان اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و سایر جرایم اقتصادی، سربازان گمنام امام زمان(عج) شهرستان بناب با تلاش شبانه روزی موفق شدند قاچاق سازمان یافته کودهای شیمیایی یارانه ای را همزمان با بناب در دو استان دیگر شناسایی و این باند را متلاشی کنند.

وی تصریح کرد: در این عملیات 490 کیسه کود شیمیایی تقلبی و تعداد یک هزار عدد گونی خالی تقلبی به همراه دستگاه مربوط به دوخت و پلمپ گونی ها نیز کشف و ضبط شد.

این مقام قضایی دادگستری شهرستان بناب یادآور شد: طی این عملیات سربازان گمنام امام عصر(عج) توانستند 490 کیسه کود اوره یارانه‌ای تولیدی شرکت‌های پتروشیمی را که به طور سازمان یافته تخلیه و کودهای تقلبی را به خارج از کشور قاچاق می‌کردند، کشف کنند.

دهقان در ادامه تأکید کرد: این باند همزمان در بناب که منشاء آن این شهرستان بود و در 2 استان دیگر اقدام به این کار می کردند، همزمان در دو استان دیگر توسط سربازان گمنام امام عصر(عج) متلاشی شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب تأکید کرد: پرونده متهمان به همراه کودها و سایر اقلام کشف شده توسط دستگاه قضایی در حال رسیدگی است.