فشار تحریم ها نمی تواند از استقامت مردم ایران کم کند

به گزارش بناب نیوز به نقل از مهر؛ اقشار مختلف مردم انقلابی و عاشورایی بناب در کنار دیگر مردم ایران اسلامی با شرکت در مراسم راهپیمایی باشکوه یوم الله ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ امریکای جنایتکار، روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی، با سردادن شعارهای«مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود و همچنین هیهات من الذله» بار دیگر نفرت و انزجار خود را از مستکبران جهان نشان دادند.

بر اساس این گزارش، امروز مردم شهرستان بناب اعم از دانش آموزان، دانشجویان، طلاب، روحانیون، فرهنگیان، اصناف و بازاریان، مسئولان و قشرهای مختلف مردم بناب با شرکت در راهپیمایی بزرگ ۱۳ آبان به استقبال جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رفتند و دخالت های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در امور کشورمان و سایر کشورهای جهان را محکوم و ثابت کردند در تمام ایام پای آرمان های انقلاب اسلامی خویش ایستاده اند.

فرماندار بناب در اجتماع شرکت کنندگان در راهپیمایی ۱۳ ابان ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم بناب در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان طی سخنانی اظهار کرد: در ۱۳ آبان ۳ اتفاق تاریخی برای کشورمان افتاد که این روز را به نماد استکبارستیزی تبدیل کرد.

امین رفیعی افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان داد که تحریم ها و تهدیدات آمریکا و استکبار نمی تواند ذره ای از همت و استقامت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بکاهد.

این گزارش می افزاید، راهپیمایان شهرستان بناب پس از طی مسیرهای تعیین شده در مقابل مصلای اعظم این شهرستان تجمع و قطعنامه پایانی راهپیمایی روز ۱۳ آبان قرائت شد.

مردم انقلابی شهرستان بناب در این قطعنامه به استفاده حداکثری از توانمندی نسل جوان، پویا، خلاق و انقلابی و اهتمام مسئولان در تحقق این مهم تأکید کردند.

در بخشی از این قطعنامه آمده است:« لازمه بالندگی بیش از پیش نظام اسلامی با دستاوردهای بی بدیل ۴۰ سال گذشته را عدم دلبستگی به قدرت های پوشالی و عهدشکن و استفاده حداکثری از توانمندی های بالقوه نسل جوان، پویا، خلاق و انقلابی دانسته و اهتمام مسئولان در تحقق این مهم را مصرانه خواهانیم.

قطعنامه پایانی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با تکبیرهای بلند و غرای راهپیمایان تأیید و مورد تأکید قرار گرفت.