استانداری آذربایجان شرقی مدتی با سرپرستی اداره می‌شود؛ چیت‌چیان مسئولیت استانداری را نپذیرفت

به گزارش بناب نیوز به نقل از تسنیم، ضیاءالله اعزازی ملکی، با اشاره به گزینه‌های مورد بحث استانداری آذربایجان شرقی اظهار داشت: آقای چیت‌چیان بنابه دلایلی که داشتند، استانداری آذربایجان شرقی را نپذیرفتند که اگر می‌پذیرفت، بهترین گزینه از همه جهات برای استان بود.

وی با بیان اینکه آقایان پورمحمدی، رئیس سابق دانشگاه تبریز و سرمست، مدیرکل سیاسی وزارت کشور از جمله افرادی است که در محافل مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد افزود: گزینه منادی را هم وزارت کشور نپذیرفته ‌و جایی در گزینه‌های مورد بررسی این وزارتخانه قرار ندارد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جهانگیرزاده هم بعضا برای استانداری مطرح می‌شود ابراز داشت: برخی از افراد مطرح شده در محافل در حد و اندازه استان آذربایجان شرقی نیستند.

اعزازی ملکی، با اشاره به اینکه وزارت کشور از مجمع نمایندگان خواسته تا نمایندگان استان گزینه‌های خود را بررسی و اعلام کنند، خاطرنشان کرد: یکی از معاونان خدابخش هم به دلیل توانمندی‌هایی که دارد، می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به گزینه‌های موجود، بعید است وزارت کشور به این زودی به نتیجه برسد، اضافه کرد: در شرایط فعلی مجبوریم برای مدتی به سرپرستی استانداری تن دهیم.

نماینده مردم بناب در مجلس گفت: ممکن است آقایان بهبودی یا سعید شبستری برای مدتی کوتاه سرپرستی استانداری را بر عهده بگیرند.