رضاخان قلدر در جریان کشف حجاب عاشورایی دیگری برای خانواده‌های متدین رقم زد

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام شیخ مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به 17 دی‌ماه سالروز کشف حجاب به دستور رضاخان قلدر اظهار کرد: در اتفاقی که در 17 دی‌ماه سال 1314 رخ داد، رضاخان پست و پلید از جانب غربی‌ها مأموریت داشت با برداشتن چادر از سر زنان ایرانی نوکری خود را به غربی‌ها ثابت کند.

وی گفت: در آن روز در اکثر شهرهای کشور به صورت نمادین با برداشتن چادر از سر زنان آن روز را به نام آزادی زنان نامگذاری کردند و در آن روز اهل ایمان و دین را خانه‌نشین و عزادار کردند.

خطیب جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه رضاخان و فرزند وی غلام حلقه به‌گوش غربی‌ها و شیاطین بودند؛ افزود: اگر امام راحل و شاگردان وی 40 سال پیش به داد این کشور نمی‌رسیدند، معلوم نبود وضع فعلی کشور در چه شرایطی بود.

باقری‌بنابی با بیان اینکه حجاب سپر سلامت است و اگر حجاب نباشد، جامعه رو به اضمحلال می‌رود؛ تصریح کرد: باید از این سنگر عظیم مقاومت و پاسداری و در استحکام بخشیدن به این سپر عظیم تلاش کنیم، اگر قانون قرآن عملی نشود شاهد افزایش بی‌بند و باری‌ها و افزایش پرونده‌های مختلف در دادگاه‌ها خواهیم بود.

وی با اشاره به سالروز حرکت تاریخی امام راحل در پیام ارسالی به گورباچف یادآور شد: این حرکت نورانی امام خمینی(ره)  نامه‌های توحیدی پیامبر اکرم(ص) را تداعی می‌کرد که به پادشاهان روی زمین فرستادند و آنها را به اسلام دعوت کردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب بیان داشت: حوادث روزگار شهادت می‌دهند که پیش‌بینی‌های امام راحل یکی پس از دیگری در حال تحقق است و اگر کمی مقاومت کنیم و از رفاه‌زدگی فاصله بگیریم، پیش‌بینی‌های ایشان یکی پس از دیگری در حال تحقق هستند.

باقری‌بنابی با تأکید بر اینکه دیگر از کمونیست آثاری باقی نمانده و امروز شبح آن را می‌بینیم؛ افزود: گورباچف بعد از سال‌ها از صدور فرمان تاریخی امام راحل گفت؛ «اگر پیام امام خمینی(ره) را عمل می‌کردیم امروز این روزگار بدی که در شوروی پیش آمده است، به این روز گرفتار نمی‌شدیم. چرا که نویسنده این نامه فردی دلسوز برای سرنوشت جهان بود.»

وی اذعان کرد: این نهایت افتخار انقلابی است که بنیانگذار آن با این دید الهی در پیام خود از آینده ناخوش نظام سرمایه‌داری غربی و نظام ناموفق و به بن بست رسیده سرمایه‌داری غربی خبر داده است.

امام جمعه شهرستان بناب بیان کرد: دولت‌های غربی با هزینه‌های میلیاردی بدون نتیجه‌ای منطقه را ترک می‌کنند و رئیس جمهور سخیف آمریکا با استفاده از تاریکی شب برای دیدار با سربازان خود وارد عراق شده و بلافاصله منطقه را ترک می‌کند و سپس به صورت صریح اعتراف می‌کنند که هزینه‌های میلیاردی در منطقه هیچ عایدی نداشته و البته باید مراقب حرکت‌های بعدی این شیاطین باشیم.

باقری‌بنابی همچنین با بیان اینکه کشورهای غربی نیز با حوادث مختلف دست و پنجه نرم می‌کنند و مسائل فرانسه یکی از نمونه‌های آن است؛ اظهار کرد: این حرکات نیز از پیش‌بینی‌های امام راحل است.

وی در ادامه خطبه های نماز جمعه بناب خاطرنشان کرد: در واقع پیام امام راحل به گورباچف زنگ خطری به تمام قدرت‌های جهان بود، از این رو اگر به نسخه شفابخش ایشان و مقام معظم رهبری عمل کنیم و در وقت خود به اصلاحات اقتصادی مورد تأکید مقام معظم رهبری عمل می‌کردیم، این مشکلات را شاهد نبودیم.

امام جمعه بناب با تأکید بر اینکه دولت‌ها در شرایط پیش آمده مقصر هستند؛ گفت: تا زمانی که مردم در این ارتباط پیشقدم نباشند و راه درست را نپیمایند، مشکلات اقتصادی کشور حل نخواهد شد.