مسئولان باید برای خدمت‌رسانی به مردم شب و روز نشناسند

 به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه عاقبت ظالمان و ستمگران ذلیلی و نابودی است؛ اظهار داشت: در پیشگاه خداوندی ظلم هر ستمگری حدی دارد و وقتی از حد خود بگذرد مشت پروردگار اجازه نخواهد داد.

خطیب جمعه شهرستان بناب اذعان کرد: زمانی که آمریکا به عنوان ابرقدرت و ژاندارم منطقه بود و شاه ایران نیز در قبضه قدرت آمریکا بود، خداوند به وسیله مردم شاه را از کشور فراری داد و این اراده خداوندی بود.

باقری بنابی شکست آمریکا و دشمنان نظام در جریان حمله به طبس، شکت در جنگ 8 ساله، شکست در جنگ 21 روزه لبنان و شکست در جنگ 22 روزه غزه و شکست‌های اخیر در عراق، سوریه، یمن، بحرین و افغانستان را نشانه‌های قدرت الهی دانست و گفت: سرافرازی ایران اسلامی در برابر این همه توطئه دشمن از معجزات پروردگاری است و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی بر روی زمین اعجاب‌آمیز است.

وی با تأکید بر اینکه شیاطین 40 سال است از هر توطئه‌ای علیه ملت ایران فروگذار نیستند؛ یادآور شد: با وجود این همه شیطنت و هزینه‌های میلیاردی در منطقه برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام گزینه‌های خود با شکست مواجه شده اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب بیان کرد: دشمن بعد از 40 سال ناکامی برای شکست جمهوری اسلامی این بار با شیوه جنگ نرم، جنگ اقتصادی و تبلیغاتی به سراغ این ملت آمده است از این رو اگر مردم مؤمن و انقلابی ایران زمین معتدل و حساب شده از این مشکلات عبور کنند، قطعاً دشمنان را در دسیدن به آرزوهای خود ناکام خواهند گذاشت.

باقری‌بنابی در ادامه خطبه‌های نمازجمعه شهرستان بناب با بیان اینکه مسئولان باید در شرایط و اوضاع کنونی برای رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم علی الخصوص قشر آسیب پذیر جامعه سر از پا نشناسند؛ تأکید کرد: وظیفه مردم نیز در این شرایط جلوگیری از اسراف، قناعت، پرهیز از خریدهای غیرضروری، جلوگیری و پرهیز از رفتن به سمت تجملات در ساخت و سازهاست تا ثروت کشور را هدر نداده و سعی کنیم در شرایط فعلی تمام سرمایه های خود را در چرخه اقتصاد و اشتغال جوانان به کار گیریم.

وی همچنین ضمن توصیه اکید به مردم و مسئولان برای توجه به وضع معیشتی مردم محروم بویژه در فصل زمستان خاطرنشان کرد: کشور ما در شرایط جنگی و آن هم جنگ اقتصادی قرار دارد. از این رو در شرایط فعلی ایجاب می کند که مردم و دولتمردان در کنار هم باشند و برای عبور از این شرایط سخت کمک حال همدیگر باشند و قطعاً با وعده‌هایی که خداوند متعال داده است، دشمنان نظام در این میدان نیز با شکست مواجه خواهند شد.