ماندگاری ایمان و اعتقاد مردم از برکات حوزه های علمیه است

به گزارش بناب نیوز، حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی تولیت حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بناب در گردهمایی سالیانه فارغ التحصیلان حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بناب با بیان اینکه تبلیغ دین مبین اسلام لطف الهی و ادامه راه انبیا و اولیای خدا است گفت: روحانیان و مبلغین دینی باید با آگاهی دادن به مردم نسبت به تلاش‌های روز افزون استکبار جهانی با هدف تضعیف نظام اسلامی، در رشد بصیرت سیاسی مردم نقش آفرین باشند.

این استاد اخلاق با استناد به سخنان حضرت امام خمینی (ره) ماندگاری ایمان و اعتقاد مردم را از برکات حوزه‌های علمیه دانست و گفت: دنیا زدگی و مادی گرایی بزرگترین آفت روحانیت و مانع تبلیغ دین و تربیت دینی جامعه است.

وی جامعه و روحانیت را وامدار عالمان صالح و شهدا خواند و اضافه کرد: تلاش علمای صالح و آثار علمی ایشان در کنار خون شهدا، تسهیل کننده راه تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام و تربیت دینی جامعه است.

گفتنی است: تربیت نزدیک به پنج هزار روحانی و مبلغ دینی در حوزه‌های علمیه حضرت، ولی عصر (عج) تهران، تبریز و بناب حاصل تلاش چهل ساله حجت الاسلام و الملسمین عبدالمجید باقری بنابی است.

حوزه علمیه حضرت، ولی عصر (عج) شهرستان بناب استان آذربایجان شرقی بزرگترین حوزه علمیه منطقه شمال غرب کشور است که هم اکنون نزدیک به ششصد طلبه در سطوح مقدماتی و عالی مشغول به تحصیل هستند.