انتقاد امام جمعه بناب از اظهارات دشمن پسند نماینده مردم تهران در خانه ملت

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به آیاتی از سوره آل عمران گفت: این آیات اشاره به کسانی است که قدرت و لشگر خودی را مرعوب کرده و مسلمانان را تضعیف می‌کنند.

وی با بیان اینکه مؤمن نباید به غیر از خداوند از کس دیگری ترس و واهمه داشته باشد؛ افزود: مع‌الأسف اظهارات اخیر یکی از نمایندگان در خانه ملت برخلاف مصالح ملت و نظام بود و ایشان با زیرسوال بردن قابلیت‌های نظام، دفاع مقدس و توانمندی‌های علمی و دفاعی کشور را زیرسوال برد و برخلاف مصالح ملی حرف زد.

خطیب جمعه شهرستان بناب تصریح کرد: امروز یک عده معدود در داخل کشور در موضع‌گیری‌های خود نظام را متهم می‌کنند و با انکار دستاوردهای نظام در عوض دشمنان را تبرئه و بزک می‌کنند، در حالی که از اولین روز پیروزی انقلاب اسلامی تمام تلاش دشمنان و در رأس آنها آمریکا و غربی‌ها این بوده که با نظام جمهوری اسلامی سر ناسازگاری گذاشته و در نهایت این نظام را ساقطکنند.

باقری بنابی خاطرنشان کرد: منافقان را آمریکا علیه ما تدارک دید، حزب بعث عراق را آنها علیه ما تجهیز کردند، هشت سال جنگ نابرابر را آنها علیه جمهوری اسلامی راه انداختند و 40 سال است که این هجمه ها در قالب‌های مختلف علیه این نظام در حال انجام است.

وی اضافه کرد: لذا ای فردی که در مجلس نشسته‌ای و به ملت خیانت می‌کنی، داعش را این‌ها علیه این کشور خلق کردند و جمهوری اسلامی به تنهایی در برابر این همه تحریم های ناجوانمردانه ایستاد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب تأکید کرد: به خدا قسم آنهایی که در درون خود زخم دارند بدانند اگر در 40 سال گذشته ولی فقیه در رأس امور نبود، الان این کشور تکه تکه شده بود و اگر ولایت نبود، وضع ما امروز بدتر از عراق، افغانستان و یمن بود.

باقری بنابی با اشاره به فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی که فرمودند«اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» ؛ اظهار کرد: آنهایی که با سپاه مشکل دارند یقین بدانند که اگر آمادگی رزمی و توانمندی دفاعی نبود، سپاه قدس نبود، مدافعان حرم نبودند، الان وضع ما در داخل ایران به مراتب بدتر از اوضاع غزه، فلسطین و ناامن‌تر از موصل بود.

وی همچنین با اذعان به اینکه تمامی دولت‌ها در طول انقلاب دارای نقاط ضعف و قوت بوده‌اند و در کنار موفقیت‌ها جاهایی نیز کم آورده‌اند؛ گفت: ولی با وجود تمامی کم و کاستی‌ها این نظام جشن 40 سالگی خود را به طرز باشکوهی برگزار خواهد کرد.

امام جمعه بناب بیان کرد: اداره امور در این شرایط بحرانی آسان نیست ولی در کنار فشارهایی که از ناحیه قدرت‌های خارجی به نظام تحمیل می‌شود، بیشتر از آن را از داخل به نظام وارد می‌کنند. اعتراف و اقرار می‌کنیم که در اداره کشور نقایصی داریم و کراراً هم آن را گفته‌ایم. مدیریت کشور با مشکلاتی مواجه است و قطعاً می‌شد بهتر از این کشور را اداره کرد.

باقری بنابی اذعان کرد: عیب و ایراد در تمام دولت‌ها وجود داشته و در این دولت نسبتاً بیشتر است ولی این بدان معنا نیست که تمام مسائل را سیاه و سیاه ببینیم.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی در موقعیتی قرار دارد که در کل جهان به هیچ قدرتی اجازه نمی‌دهد که دست خیانت به سمت جمهوری اسلامی دراز کند و بر روی کل زمین تنها کشور مستقل ایران اسلامی است و امنیت حاکم بر جمهوری اسلامی مثال زدنی است.

خطیب جمعه شهرستان بناب با تأکید بر اینکه در جمهوری اسلامی هیچ خبرنگاری را با اره تکه تکه نکرده و به خاطر نقد هیچ کس را زندانی نکرده‌اند؛ گفت: تمام اقلیت‌های مذهبی در کشور نماینده دارند و در کدام کشور این اجازه داده می‌شود؟!

باقری بنابی تصریح کرد: در گوشه گوشه جهان، استکبار هر ملت مظلوم و ستمدیده‌ای را چپاول می‌کند و تنها جمهوری اسلامی است که حامی و پشتیبان ملت‌های مظلوم  است و هرجا آمریکا سرمایه‌گذاری کرده تا جای پایی برای شیطنت باز کند، سیلی خورده و متضرر شده است.

وی در ادامه خطبه های نماز جمعه بناب با اشاره به حساسیت استکبار جهانی نسبت به سپاه و سرداران سپاه یادآور شد: امروز وجود و نام سردارانی همچون حاج قاسم سلیمانی و سایر سرداران دیگر لرزه به جان دشمنان انداخته و از نام آنها هم واهمه دارند. آیا اینها دستاورد کمی هستند؟!

امام جمعه بناب تأکید کرد: باید به این نماینده کذایی گفت که در جمهوری اسلامی زندانی سیاسی نداریم و چند نفر انگشت شمار هم هستند که به خاطر حفظ امنیت خود آنهاست. چرا که این کشور کم مشکل ندارد و این افراد همان افرادی هستند که یک کلمه حاضر نیستند اعتراف کنند.