مسئولان موانع را از سر راه تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بردارند / در سال‌های اخیر فشار مضاعفی به تولید و تولیدگران وارد شده است

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، ضیاءالله اعزازی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بناب که با حضور مدیرکل امور مالیاتی استان آذربایجان‌شرقی، فرماندار و جمعی از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز ورود بنیان گذار جمهوری اسلامی به میهن اسلامی اظهار کرد: مردمی بودن، اخلاص امام راحل(ره) و درایت مقام معظم رهبری و ادامه راه امام(ره) باعث شده که انقلاب اسلامی همچنان به مسیر خود ادامه دهد.

وی افزود: مقامات بلندپایه نظام در هر سه قوه ضروری است راه و روش امام راحل و مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده و در خدمت به مردم تلاش کنند و شرط اول رسیدن به این هدف این است که مسئولان ساده زیست باشند و اجازه ندهند اطرافیان شان از موقعیت آنها سوءاستفاده کرده و موجبات ناراحتی مردم را به وجود آورند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دور زدن تحریم‌ها در دست خودمان است؛ اذعان کرد: اگر مسئولان و کارکنان هر سه قوه و در کنار آن ها مردم همت کنند، می‌توانیم بر تمام مشکلات فائق آییم، چرا که حل این مشکلات دور از انتظار نیست و ما توانستیم 8 سال جنگ تحمیلی را با دست خالی اداره کرده و دشمنان را از خاک این کشور خارج کنیم.

اعزازی در ادامه از تلاش مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات مردم خبر داد و از مسئولان امور مالیاتی استان و شهرستان خواست موانع احتمالی را از سر راه تولیدکنندگان و سرمایه گذاران بردارند.

 فرماندار بناب نیز در این نشست با بیان اینکه هم اکنون 160 واحد صنعتی در شهرستان بناب فعال هستند؛ گفت: در سال‌های اخیر با توجه به تحریم‌های صورت گرفته فشار مضاعفی به تولیدگران شهرستان وارد شده است.

امین رفیعی افزود: آنچه در توان داریم باید در راستای حل مشکلات واحدهای صنعتی قدم برداریم.

وی خاطرنشان کرد: باید در راستای نهادینه کردن فرهنگ پرداخت مالیات تلاش کنیم.

این گزارش حاکی است، در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بناب تعدادی از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان دیدگاه ها، مسائل و مشکلات خود را در حوزه امور مالیاتی مطرح و بر حل آن ها تأکید کردند.

شهرستان بناب یکی از شهرهای مهم استان آذربایجان شرقی است که به لحاظ داشتن ده‌ها واحد تولیدی و صنعتی کوچک و بزرگ در شهرک صنعتی به عنوان شهری تولیدی، صنعتی شناخته می شود که بیشتر محصولات تولیدی آنها به خارج از کشور صادر می‌شود.