امام جمعه بناب: 40 سالگی انقلاب کابوس دشمنان شده است
به گزارش بناب نیوز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان افزود: دشمن می خواهد مردم را مایوس کرده و با راه اندازی جنگ روانی و تبلیغاتی جوانان را نسبت به آینده نظام ناامید کند.
وی با بیان اینکه نباید در چنین شرایطی به شایعات دشمن توجه شود، اظهار داشت: در فضای مجازی چنین القاء می کنند که اگر رژیم طاغوت بر سر کار بود وضع بهتر از این بود.
خطیب جمعه بناب یادآوری کرد: از این افراد باید پرسید که در زمان طاغوت، غیر از چپاول شدن ثروت های هنگفت این ملت چه دستاورد دیگری برای کشور داشت.
حجت الاسلام باقری بنابی ادامه داد: برخی مواقع چنین عنوان می شود که در کنار پیشرفت هایی که جمهوری اسلامی داشته است، سایر کشورها نیز پیشرفت داشته اند باید به آنها گفت ما هم قبول داریم ولی آن کشورها 8 سال جنگ تحمیلی نداشته اند و این پیشرفت ها در تحریم و انواع توطئه های دشمنان صورت گرفته است.
وی اظهار داشت: کشورهایی که پیشرفت داشته اند ثروت آن ها توسط آمریکا بلوکه نشده ولی جمهوری اسلامی ایران با این همه تحریم و محرومیت توانسته کشور را از نو ساخته و جهش های معجزه آسایی داشته است.
حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور افزود: اگر دولتمردان در 20 سال گذشته به فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص مسائل اقتصادی توجه کرده و به آن عمل می کردند به طور قطع اوضاع و شرایط ما بهتر از شرایط فعلی بود.
وی با اشاره به خدمات انجام شده در کشور بویژه در بناب در 40 سال انقلاب و مقایسه آن با زمان طاغوت گفت: قبل از انقلاب در این شهرستان تنها 2 واحد کارخانه سبزه پاک کنی با کمترین امکانات فعالیت می کرد ولی اکنون به برکت انقلاب اسلامی بیش از 200 کارگاه و کارخانه کوچک و بزرگ با تجهیزات پیشرفته در حال فعالیت بوده و هزاران کارگر در این واحدها مشغول کار هستند.
حجت الاسلام باقری بنابی با بیان اینکه اکنون به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی کارخانه های عظیم فولاد در این شهرستان راه اندازی شده است، یادآوری کرد: این شهرستان به مرکز ثقل تولید محصولات کشاورزی و فولادی در کشور تبدیل شده است.