استادیوم 15 هزار نفری بناب دهه فجر سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، مسعود سلطانی‌فر همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر به همراه استاندار آذربایجان‌شرقی، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان و اهالی ورزش در حاشیه بازدید از مراحل تکمیل استادیوم ورزشی 15 هزار نفری بناب در گفت‌وگویی با خبرنگاران اظهار کرد: این طرح که جزو طرح‌های پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی است، از سال 89 عملیات اجرایی آن آغاز شده و تاکنون 30 میلیارد تومان برای اجرای این پروژه هزینه شده و برای تکمیل آن 20 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

وی ضمن مطلوب خواندن روند تکمیل این پروژه تصریح کرد: این ورزشگاه جزو 12 استادیوم ورزشی از این نوع ورزشگاه در سطح کشور است که در حال احداث هستند و طراحی خوبی شده‌اند.

وزیر ورزش و جوانان اذعان کرد: تلاش خواهیم کرد که با تخصیص به موقع و مناسب اعتبار تا دهه فجر سال 98 شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه مهم در شهرستان بناب باشیم.

این گزارش حاکی است، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و هیأت همراه از بخش‌های مختلف استادیوم 15 هزار نفری در حال احداث بناب بازدید بعمل آوردند.