اشتغال مدیران بازنشسته وزارتخانه‌ها

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، ضیاءالله اعزازی ملکی در جمع تشکل های زیست محیطی شهرستان بناب، با بیان اینکه در بحث آب مشکل داریم؛ اظهار کرد: مجریان بخش جهادکشاورزی باید مصرف آب را مدیریت و فرهنگ‌سازی کنند.

وی با انتقاد از ساز و کارهای ارائه شده از سوی مسئولان جهادکشاورزی اذعان کرد: متأسفانه در بخش کشاورزی ساز و کارهای اصلاح الگوی مصرف به گونه‌ای طراحی شده است که کشاورزان از آن گریزان هستند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: متأسفانه در کنار هر وزارتخانه‌ای شرکت‌هایی تأسیس و ایجاد شده‌اند که مدیران این شرکت‌ها از بازنشستگان همان وزارتخانه هستند و مصوبات وزارتخانه‌ها نیز به نفع آنها تصمیم‌گیری می‌شود.

اعزازی ملکی با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم؛ خاطرنشان کرد: مردم انقلاب کردند که این رابطه بازی‌ها را نبینند و به حق و حقوق قانونی خودشان به آسانی دسترسی داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری جزو نیازهای اساسی کشور است؛ گفت: مردم و مسئولان فرمایشات معظم له را باید نصب‌العین خود قرار دهند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با بحرانی خواندن وضعیت آب در کشور بر مصرف بهینه آب و صرفه جویی آن توسط مردم و مسئولان تأکید کرد.