گروه ها و احزاب سیاسی نباید برای حذف همدیگر در زمین دشمن بازی کنند

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اعلام این مطلب اظهار کرد: پروردگار متعال دو موضوع بسیار مهم را مورد تأکید قرار داده است، یک یادآوری و قدرشناسی نعمت و دوم ایستادگی در پای عهد و پیمان لذا این ملت برای دفاع از این انقلاب و اسلام خون‌های زیادی تقدیم کردند و همواره پای انقلاب خواهند ماند.

وی اذعان کرد: امت اسلام برای تحقق نظام اسلامی 1400 سال شهادت و محرومیت کشیدند و در اثر 1400 سال سرمایه گذاری این سرمایه 40 سال است به ثمر نشسته و باید این ودیعه گرانقیمت را به صاحب اصلی آن امام عصر(عج) تحویل دهیم.

خطیب جمعه شهرستان بناب با تشریح بخشی از دستاوردهای نظام اسلامی افزود: برای دیدن عظمت، صلابت و عملکرد انقلاب اسلامی باید از بالا نگاه کرد، انقلاب اسلامی تمام قدرت های بزرگ را بیچاره و مبهوت کرده است و به ایران و ایرانی شرافت و شخصیت داده و ایران فراموش شده و مستعمره انگلیس آن زمان امروز به یک ابرقدرت تبدیل گشته است.

 باقری بنابی همچنین گفت: هر قدرت و هر جریانی که بخواهد به جمهوری اسلامی خیانت کند، نابود شدنی است و البته و صد البته با همه این دستاوردهای بی شمار و کارهای معجزه آسا که در کشور صورت گرفته، هنوز با جایگاه مدنظر امام راحل و مقام معظم رهبری فاصله زیادی دارد.

وی سپس با اذعان به اینکه برخی در داخل بیان می کنند خباثت، دزدی و اختلاس چه سنخیتی با نظام جمهوری اسلامی دارد، گفت: قطعاً این چنین پدیده های شومی با روح جمهوری اسلامی سنخیتی ندارند و ابداً نباید چنین کارهایی صورت بگیرد اما اگر طول تاریخ را مطالعه کنیم در لابلای هر جریان حقی، یک عده افراد سوءاستفاده‌گر پیدا شده و در صدر اسلام نیز چنین افراد فرصت طلبی وجود داشته اند و انقلاب اسلامی نیز نمی تواند خالص تر از آنها باشد.

امام جمعه بناب افزود: قطعاً چنین مسائلی در سایر ممالک دنیا نیز وجود دارد ولی به اندازه کشور ما آن را رسانه‌ای نمی‌کنند و به آن دامن نمی‌زنند و در آن کشورها احزاب و گروه های سیاسی برای حذف رقیب به سر و کله هم نمی‌کوبند، اما گروه های سیاسی و فعالان سیاسی داخل کشور مع‌الأسف برای کوبیدن رقیب تمام منفی‌ها را بزرگنمایی کرده و طوری وانمود می‌کنند که انگار در این کشور هیچ اقدام مثبت و شایسته ای صورت نگرفته است!

باقری بنابی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب قطعاً در 30 سال گذشته وظیفه خطیر خود را به نحو شایسته و مطلوب انجام داده‌اند، خطاب به گروه‌های سیاسی گفت: گروه‌های سیاسی نباید در زمین دشمن بازی کنند؛ انتقاد آزاد است و باید باشد ولی انتقام حرام است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با انتقاد از عملکرد و قلمفرسایی برخی روزنامه‌ها برای سیاه جلوه دادن عملکرد نظام در کشور تصریح کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی به مرز کمال رسیده است و 40 سال است علیرغم تمام دشمنی‌ها و تحریم‌ها به قله‌های بزرگی دست یافته و از پیشرفته‌ترین کشورهای منطقه از لحاظ علمی و صنعتی است و قابل انکار نیست که به لحاظ مسائل اقتصادی در حالت جنگ هستیم و اگر ملت مقاومت کنند، از این جبهه نیز به حول و قوه الهی عبور خواهند کرد.