امام جمعه بناب: امروز اطاعت عملی از رهبر فرزانه انقلاب اطاعت از امام زمان علیه السلام است

به گزارش بناب نیوز، مصطفی باقری بنابی امام جمعه بناب در خطبه های آیین عبادی سیاسی این هفته با تبریک حلول سال جدید و تقارن آن با نیمه رجب مزین به نام و یاد ایام ولید کعبه و تسلیت سالروز رحلت حضرت زینب کبری اظهار کرد: گردش ایام با این نظم و نظام درس توحید است، درس خداشناسی و سراسر عبرت و موعظه و هشدار است و فرصتی برای مطالعه کتاب تکوین و تقویت ایمان به مبدأ و معاد است.

وی افزود: هر فصل بهاری که ما را اینقدر ذوق زده و خوشحال می کند، 360 روز از گلستان ما را خزان نموده یخ عمر محدود ما را آب میکند، و کسانی از این خسارت در امانند که فکر و ذکرشان الهی است و عمرشان سرشار از خیر و خدمت است.

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی با اشاره به اینکه امروز به هر طریقی خدمت به این کشور عبادت و خدمت به اسلام است، گفت: امروز اطاعت عملی از رهبر فرزانه انقلاب اطاعت از امام زمان علیه السلام است و توجه و عمل به توصیه های این مرد الهی از مصادیق اعمال صالحه مورد سفارش قرآن است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان در ادامه خطبه ها گره گشایی از مشکلات مردم را بمنزله جلب رضایت امام زمان توصیف کرد و افزود: فرق نمی کند در مدیریت های دولتی باشد یا در شاخه های حکومتی یا در امر کارو کوشش و تولید، امروز ایجاد اشتغال و کارآفرینی حکم جهاد فی سبیل الله تعالی را دارد و در این موقعیت تعلل و سستی و تنبلی خسران مبین است و چشم داشت از بیگانگان که در واقع دشمن ما هستند گناه نابخشودنی است بطوریکه 40 سال بالعیان دیدیم که اگر روی پای خود نایستیم و بخود متکی نباشیم چراغی از غربی ها برای ما روشن نخواهد شد.

وی به فعالیت بیش از 200 مرکز کار و تولید در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: در این جایگاه مقدس از آن دسته از همشهریان مجدّ و پرتلاش، مدیر و مدبری که در این منطقه کار و کوشش و ایجاد اشتغال عده کثیری را فراهم آورده اند و در این سالهای سخت و سنگین نان و معاش زندگی صدها بلکه هزاران خانواده را فراهم نموده اند، تقدیر و تشکر می نمایم.

خطیب جمعه بناب گفت: طبق شعار سالی که مقام معظم رهبری تعیین فرمودند، مقدمات رونق گرفتن تولید را فراهم و به تولیدگران و کارآفرینان کمک نموده و به هر نحو ممکن گره گشایی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی با تأکید بر اینکه بهار این سال باشمیم رحمت ماه رجب و با نور ولایت علوی منور گشته است، گفت: به یمن برکت این ماه رجب و عنایت و مرحمت امیرالمؤمنین و تحت ظلّ و توجه خاص ارباب کل ارواحنا فداه و با اتحاد و انسجام اقشار ملت ایران سال 98 سراسر خیر و برکت و کامیابی خواهد بود و مشکلات کشور مرتفع خواهد شد و سیلی سختی به گونه نحس استبداد خواهیم زد.

وی در پایان خطبه ها توجه به اقشار محروم و آسیب پذیر را مورد تأکید قرار داده و آن را  یک فریضه اجتماعی خواند