اعزازی: برای رونق تولید باید از سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی حمایت شود

به گزارش بناب نیوز به نقل از ایسنا، ضیاءالله اعزازی ملکی با تاکید بر لزوم اهتمام به موضوع رونق تولید در شرایط عدم تمدید معافیت های نفتی از سوی آمریکا بیان کرد: نیاز اصلی کشور نیاز اقتصادی است، توجه به این نیاز خود وابسته به رونق تولید، اهتمام به اقتصاد داخلی و ایجاد اشتغال است، به این مهم ها دست پیدا نخواهیم کرد مگر اینکه تمام قوا و تمام حاکمیت در این مسیر دست به دست هم دهند و در این جهت قدم بردارند.

وی افزود: تمام مسئولین باید اهمیت توجه به رونق تولید را کاملا درک کنند و در جهت اجرایی شدن رونق تولید قدم بردارند، از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذارن حمایت کرده و اشتغال را در کشور تقویت کنند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تنها اینکه مسئولین اهمیت این موضوع را بدانند کفایت نمی‌کند بلکه باید برنامه های کارشناسی و اجرایی خود را در جهت تمرکز بر رونق تولید ارائه داده و آن را اجرایی کنند، همه باید دست به دست هم بدهیم و موجبات تحقق شعار سال را فراهم سازیم.

نماینده مردم بناب در مجلس در پایان تاکید کرد: به همین جهت ما به هیئت رئیسه مجلس درخواستی را مبنی بر برگزاری جلسه ای غیر علنی در خصوص مسائل مرتبط با رونق تولید تقدیم کردیم تا این موضوع به صورت جدی از سوی نمایندگان پیگیری شود.