بلاتکلیفی 7 ساله سرمایه‌گذاران بنابی بخاطر نبود زمین در شهرک صنعتی

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، جواد فشنگچی در نشست کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان با بیان اینکه عدم توجه به واحدهای تولیدی و اشتغال‌زا از معضلات اصلی کشور است؛ اظهار داشت: با چنین روشی نمی‌تواند سال رونق اقتصادی اتفاق بیفتد.

وی اذعان کرد: مسئولان باید پاسخ بدهند که در سال رونق تولید برای اشتغال پایدار چه برنامه‌ای دارند.

فشنگچی با بیان اینکه حاکمیت دغدغه حمایت از تولید و ایجاد اشتغال را باید در عمل ثابت کند؛ افزود: تا زمانی که تمام عوامل دست به دست هم ندهند، رونق اقتصادی و اشتغال فراهم نخواهند شد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت شهرستان بناب سپس با انتقاد از بلاتکلیفی هفت ساله سرمایه‌گذاران شهرستان برای سرمایه گذاری بخاطر نبود زمین در شهرک صنعتی تصریح کرد: هفت سال است توسعه شهرک صنعتی بناب بلاتکلیف مانده است و معلوم نیست مشکل شهرک صنعتی بناب چه زمانی حل خواهد شد.

فشنگچی از آمادگی سرمایه‌گذاری 100 میلیارد تومانی با اشتغالزایی 200 نفر در شهرستان بناب خبر داد و تأکید کرد: در صورت واگذاری زمین مورد نیاز ظرف حداکثر دو سال آینده نسبت به تکمیل و راه‌اندازی این واحد اقدام و 200 نفر بطور مستقیم جذب کار خواهند شد.

رئیس خانه صنعت و معدن شهرستان بناب در عین حال تصریح کرد: در صورت عدم همکاری و عدم واگذاری زمین بزودی این طرح را در شهرستان دیگری که مسئولان آن اعلام آمادگی کرده‌اند، آغاز خواهم کرد.

فشنگچی یادآور شد: با تمام احترامی که به این نوع اشتغال‌هایی که مسئولان توضیح دادند قائل هستم ولی معتقدم که اشتغال باید پایدار باشد و مسئولان باید برای فراهم کردن زمینه اشتغال پایدار گام بردارند.