کمبود فضای لازم در شهرک صنعتی بناب عمده‌ترین مشکل واحدهای تولیدی

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس،  امین رفیعی در نشست بررسی مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان بناب که با حضور سیدمرتضی نیرومند اسکویی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان آذربایجان شرقی، جمعی از مسئولان و مدیران واحدهای تولیدی برگزار شد، اظهار داشت: در نشستی که قبل از تشکیل این جلسه با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی و شورای معاونان وی داشتیم، تصمیمات خوبی برای توسعه شهرک صنعتی بناب اتخاد شد که مراحل نهایی خود را طی می‌کند.

وی با اشاره به توسعه 100 هکتاری شهرک صنعتی بناب اذعان کرد: امیدواریم بزودی شاهد واگذاری زمین برای متقاضیان سرمایه گذاری باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب سپس با تأکید بر ضرورت راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بناب افزود: با وجود اینکه در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم ولی سیاست و رسالت دولت این است که با مرتفع کردن مشکلات بانکی و حقوقی واحدهای تولیدی نگذارد وقفه ای در بحث اشتغال و تولید به وجود آید.

رفیعی در عین حال تصریح کرد: در صورت عدم همکاری برخی افراد در حل مشکلات شهرک صنعتی از طریق قانون موانع موجود را کنار خواهیم گذاشت.

این گزارش حاکی است، در ادامه این نشست تعدادی از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی بناب مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

گفتنی است، شهرستان 140 هزار نفری بناب در 110 کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده و حدود 3 سال است که به جهت عدم رفع موانع توسعه شهرک صنعتی بناب تعداد زیادی از سرمایه گذاران این شهرستان در سایر شهرهای استان و کشور سرمایه گذاری می کنند.