اعزازی ملکی: خیانت‌ حکومت‌های عربی به فلسطین نابخشودنی است

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، ضیاءالله اعزازی ملکی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن روز قدس گفت:‌ روز قدس امسال بسیار ویژه‌تر از سال‌های گذشته است، چرا که در سال جاری مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین باعث عقب‌نشینی بسیار جدی صهیونیستی‌ها شده است؛ این در حالی است که نیروهای مقامت‌ بارها با شلیک‌های متعدد موشک نظامیان رژیم صهیونیستی را پشیمان کرده و شهروندانش از ترس جانشان به پناهگاه‌ها فرار کرده‌اند.

وی افزود:‌ حمایت مردم ایران از فلسطین به عنوان قبله اول مسلمین باید هر سال جدی‌تر از سال های گذشته باشد ضمن اینکه متأسفانه در این بین با منفعت‌طلبی برخی دولت‌های عربی روابط شان با رژیم صهیونیستی برقرار شده که جای تأسف دارد. این در حالی است که مردم عرب‌زبان جهان اسلام رژیم صهیونیستی را دشمن شماره یک خود دانسته و فلسطین را موضوع اول جهان اسلام می‌دانند.

نماینده مردم بناب در مجلس تصریح کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری و قطع به یقین در چند سال آینده رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد و این نابودی نزدیک است.

وی افزود: حضور انبوه مردم ایران با شعارهای ضد صهیونیستی و ضد آمریکایی در راهپیمایی روز قدس قوت قلب فلسطینیان بوده و آنها را برای ادامه مسیر خود به منظور ایستادگی و مقاومت در برابر صهیونیست‌ها مستحکم‌تر کرده و انرژی تازه‌ای را در رگ‌های آنها جاری خواهد کرد.

اعزازی ملکی با انتقاد از برقراری رابطه بین برخی حکومت‌های عربی با صهیونیست‌‌ها گفت: این اقدام آنها در جهت اهداف آمریکا بوده و این دولت‌ها به دلیل سرسپردگی‌شان این کارها را انجام داده‌اند. ضمن اینکه خیانت برخی حکومت‌های عربی در تاریخ می‌ماند و گناهی نابخشودنی است. 

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: وظیفه هر ایرانی و مسلمان آن است که از اهداف و آرمان‌های فلسطین دفاع کنند ضمن اینکه وقتی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری بر حضور گسترده در این راهپیمایی و حمایت از مردم فلسطین تأکید کرده‌اند وظیفه شرعی و انسانی ما حکم می‌کند که حمایت‌مان را از فلسطینیان بیش از پیش ادامه دهیم تا در آینده نزدیک قدس شریف آزاد شده و نماز جماعت را در بیت‌‌المقدس قرائت کنیم.