تمام مسائل و بحران‌های اقتصادی در سایه مقاومت قابل حل است

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام شیخ مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب اظهار داشت: مسائل و فشارهای اقتصادی زودگذرند و آنچه ماندگار خواهد بود عزت و شوکت است که خداوند، پیامبر اکرم(ص) و تمام ائمه اطهار به آن وعده داده‌اند.

وی اذعان کرد: نباید برای مسائل جزئی در کشور به نظام و مسوولان سوءظن داشته باشیم. امروز همان‌طوریکه مقام معظم رهبری نیز کراراً به آن تأکید کردند، روز مقاومت است.

خطیب جمعه شهرستان بناب با اشاره به اینکه مؤمنین باید دائماً همدیگر را به صبر و مقاومت توجه داده و توصیه کنند؛ گفت: دنیا امروز به نظام اسلامی، مقام معظم رهبری و مردم ایران اسلامی با این دیدگاه نگریسته و می‌نگرد.

باقری‌بنابی با تأکید بر اینکه خداوند بعضی افراد و مسوولان متزلزل را مراقبت و هدایت کند؛ افزود: به حول و قوه الهی مسائل و بحران‌های اقتصادی زودگذر بوده و در سایه مقاومت حل خواهد شد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به ایام سالروز تخریب قبور ائمه(ع) و با عرض تسلیت این مصیبت به ساحت امام عصر(عج) بیان کرد: در هیچ دین‌، مذهب و آیینی به قبور انسان‌ها اهانت نمی‌شود.

امام جمعه بناب خاطرنشان کرد: در آن مقطع قبر شریف امیرالمؤمنین علی(ع) نیز برای مصون ماندن از این اقدام شوم یکصد سال و اندی مخفی ماند و متأسفانه انسان‌های کج‌اندیش همواره ریشه دارند و در سال‌های اخیر نیز قبور اولیای الهی مورد حمله داعشی‌ها قرار گرفت که اگر نبود تلاش‌های جوانان شما و مدافعان حرم، بزرگ‌ترین بلا در تاریخ اسلام رخ داده بود که جوانان ایران اسلامی با سپر قرار دادن جان‌های خود از ناموس ممالک اسلامی به‌خصوص از حرم‌ها دفاع کردند.

باقری‌بنابی با تجلیل از مقام شامخ شهدای مدافع حرم و نثار سلام و صلوات به ارواح طیبه آن شهدای گرانقدر، از تلاش‌های ارزشمند مدافعان حرم نیز تجلیل کرد.