مواضع رهبر انقلاب در دیدار نخست وزیر ژاپن باعث عزت هر ایرانی شد

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، حجت الاسلام شیخ ناصر اصغری در خطبه‌های آیین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب با اشاره به دیدار دیروز نخست وزیر ژاپن با مقام معظم رهبری اظهار داشت: قطعاً نخست وزیر ژاپن فرد کوچکی نیست و خیلی از دولتمردان دنیا به راحتی نمی‌توانند با نخست وزیر یکی از کشورهای قدرتمند دنیا دیدار کنند ولی دیدید که مقام معظم رهبری با تکیه بر قدرت الهی و با تکیه بر ایستادگی ملت سربلند ایران در برابر قدرت‌های بزرگ جهانی ایستاده است.

وی با قرائت بخشی از اظهارات مقام معظم رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن تصریح کرد: جمهوری اسلامی هیچ اعتمادی به دولتمردان آمریکا ندارد و دیگر تجربه تلخ مذاکرات با آمریکا را تکرار نخواهد کرد و مذاکرات تلخی که در بحث برجام اتفاق افتاد یک بار دیگر آن را تکرار نخواهیم کرد.

خطیب موقت جمعه شهرستان بناب اذعان کرد: مقام معظم رهبری با عدم پذیرش پیام رئیس جمهور آمریکا برای گفتگو تأکید کردند«من ترامپ را شایسته هیچ مذاکره‌ای نمی‌بینم.»

اصغری افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن با معظم له خط بطلانی بود به آن دسته از مسئولانی که گاهاً به انجام گفتگو با آمریکا رغبت داشتند.

وی با اشاره به اینکه اظهارات مقام معظم رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن عزت و عظمت جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید؛ گفت: در سایه این عزت و اقتدار است که بعد از فشارهای مختلف در 40 سال گذشته علیه نظام جمهوری اسلامی ملت ایران همواره در برابر دشمنان و استکبار جهانی ایستاده است و حضور مردم در راهپیمایی های روز قدس و 22 بهمن این مقاومت و ایستادگی را تداعی می کند.

امام جمعه موقت بناب در ادامه ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوا و حدود الهی گفت: بالاترین تمسک و جلوه‌های تمسک به تقوا ملت بزرگوار ایران اسلامی هستند که در مناسبت‌های مختلف آن را بصورت دسته جمعی نشان داده‌اند.

گفتنی است، حجت الاسلام ناصر اصغری یکی از روحانیون برجسته و از اساتید حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بناب است که این هفته خطبه‌های نمازجمعه شهرستان را به عنوان امام جمعه موقت شهرستان اقامه کرد.