نباید به بهانه انتخابات فضای سیاه نمایی در شهرستان راه انداخت

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، ضیاءالله اعزازی ملکی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان بناب با اشاره به اینکه نباید به بهانه فرا رسیدن انتخابات فضای سیاه نمایی در شهرستان راه انداخت؛ اظهار داشت: نباید این موفقیت‌ها به نام یک نفر نوشته شود بلکه به ثمر نشستن این پروژه‌ها از برکات نظام است. برای مثال برای اخذ مجوز افزایش 5 لیتر آب در ثانیه برای روستاهای شهرستان مسئولان یک سال تلاش و دوندگی کردند.

وی با اشاره به برخی فضاسازی‌ها و کارشکنی‌ها در آستانه انتخابات افزود: اکنون به علت طرح مشکل تغییر کاربری زمین تک باغ قادر به شروع مدرسه کلنگ زنی شده در این زمین نیستیم و ساکنان پشت گاراژ ایران در این خصوص با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند مناسب اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرستان علی‌الخصوص پروژه پل روگذر میدان معلم بناب اظهار کرد: این پروژه تنها پروژه در کشور است که دولت بابت اجرای آن به پیمانکار بدهکار نیست چرا که در سطح کشور هیچ پروژه‌ای نمی‌توان یافت که دولت به پیمانکار بدهکار نباشد.

اعزازی ملکی تصریح کرد: ظرف دو سال گذشته بالغ بر 200 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل استادیوم ورزشی 15 هزار نفری بناب دولت هزینه کرده است.