امروز به برکت ایمان، جمهوری اسلامی در کل منطقه حرف اول را می‌زند

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام شیخ مصطفی باقری‌بنابی در مراسم کلنگ‌زنی نیروگاه سیکل ترکیبی سهند بناب که همزمان با سفر دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری به استان آذربایجان‌شرقی اتفاق افتاد، با بیان اینکه ایران قبل از انقلاب اسلامی هیچ ابهت و موقعیتی نداشت؛ گفت: امروز جایگاه این سرزمین به برکت ایمان و به برکت معمار بزرگ انقلاب و به برکت رهبری داهیانه فرزند علی و به برکت خون شهدا، ایران در کل منطقه حرف اول را می‌زند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از متولیان صنعت برق در کشور به‌خاطر اقدامات صورت گرفته در این صنعت تصریح کرد: بناب از دیرباز جای عالمان بزرگ دینی بوده و در سراسر کشور و سایر کشورهای دنیا نیز با داشتن عالمان ربانی و حوزه علمیه و دیانت می‌شناسند.

حجت‌الاسلام باقری‌بنابی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب افزود: ان‌شاءالله در بیانیه گام دوم که مقام معظم رهبری آن را ترسیم نموده‌اند، شاهد اتفاقات عظیمی در بخش‌های مختلف کشور خواهیم بود.

وی در ادامه با بیان اینکه بیش از 35 سال است به عنوان ریش سفید در منطقه فعالیت دارد، از مسوولان امور برق و وزارت نیرو خواستار تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی نیروگاه سهند بناب شد.