امام جمعه بناب: آمریکا با ذلت تمام دنبال تشکیل ائتلاف در منطقه است

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین دشمن‌شکن جمعه شهرستان بناب با تبریک فرارسیدن عید غدیرخم به ساحت امام عصر(عج)، قاطبه اهل ایمان و پیروان راستین اصل ولایت اظهار کرد: یکی از نقاط بسیار مهم غدیر به عنوان عید بزرگ مسلمانان اینکه همه انبیاءالهی در کنار رسالت و مأموریت خود باید ولایت علی(ع) را نیز داشته باشند.

وی اذعان کرد: اگر مردم عظمت غدیرخم را درک می‌کردند؛ به درستی که ملائکه هر روز ده بار با آنها دیدار می‌کرد.

خطیب جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه محوری‌ترین جایگاه در دین اسلام، مقام حاکمیت و زعامت مسلمین است؛ افزود: تمام موفقیت‌ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته به برکت غدیر و اطاعت از ولایت بوده است و هر کجا طی این مدت توفیقاتی کسب نکردند، ناشی از غفلت از حقیقت غدیر و کم‌لطفی به ساحت ولایت بوده است.

باقری‌بنابی خاطرنشان ساخت: امروز در دنیای غرق در ظلم و جور و قتل و غارت و بی‌رحمی، این نظام در سایه اطاعت از ولی فقیه است که توانسته در برابر هجمه‌های دشمنان و اشرار دنیا و مستکبران جهانی سر تعظیم فرو نیاورد و شجاعت و تدابیر مقام معظم رهبری است که تاکنون  ایران در برابر هجمه‌های مختلف مستکبران جهان خم به ابرو نیاورده است؛ درود و سلام بر صلابت این رهبر.

وی تصریح کرد: در سایه اطاعت از ولی فقیه بوده که ایران اسلامی توانسته در مقابل توطئه‌های مختلف دشمنان سربلند به مسیر خود ادامه دهد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با اشاره به موقعیت ممتاز جمهوری اسلامی در سطح دنیا یادآور شد: امروز آمریکای جنایتکار در شرایطی قرار گرفته که با ذلالت تمام دنبال تشکیل ائتلاف در منطقه است و قطعاً در سایه خون شهدا، مقاومت و ایثارگری ملت ایران، آمریکا در این توطئه جدید خود شکست دیگری را در کارنامه خود رقم خواهد زد.

باقری‌بنابی تأکید کرد: امروز ایران اسلامی در سایه مقاومت می‌تواند به پیروزی‌های خود فخر کند و آمریکای جنایتکار با آن ابهت و هیمنه پوشالی خود درمانده شده است.

امام جمعه بناب در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی، از مردم برای شرکت در راهپیمایی پیاده‌روی خانوادگی که به مناسبت عید بزرگ غدیرخم در سطح شهرستان برگزار و با اشعار و برنامه‌های مختلف همراه خواهد بود، دعوت به عمل آورد.