امام جمعه بناب: نفت از خون انسان‌ها برای غربی‌ها مهم‌تر است

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، حجت الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با تأکید بر اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های رزمندگان اسلام و شهداست؛ اظهار کرد: دوران دفاع مقدس دوران عزت و سربلندی کشور بود و عزت و سربلندی امروز ایران در جهان نشأت گرفته از دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه تحمیل جنگ تحمیلی علیه کشورمان همزمان با اوایل آغازین انقلاب اسلامی ملت را آبدیده‌تر کرد، افزود: این نهایت حماقت دشمن بود که با تجاوز بی‌امان خود تکلیف حراست از انقلاب را برای همیشه به مردم ما یاد داد تا اینکه همیشه در آماده باش باشند و این اقدام دشمن درس عبرتی بود که باید همیشه هوشیار و مقاوم بود تا انشاءالله این انقلاب را به صاحب اصلیش امام عصر(عج) تحویل داده شود.

خطیب جمعه شهرستان بناب خاطرنشان کرد: ایام محرم و صفر بهترین فرصت و بهانه است که در مورد قیام سیدالشهداء(ع) روشنگری شود و پیرامون قیام آن حضرت مورد بررسی قرار گیرد تا با عبرت آموزی از عاشورا عاشورایی حرکت کنیم، چون تار و پود این انقلاب عاشورایی است.

 باقری‌بنابی تأکید کرد: ما هرچه داریم از عاشوراست.

وی تصریح کرد: شناخت نهضت عاشورا بدون شناخت شخصیت، شکوه و جلوه‌های وجودی و خصوصیات ابی عبدالله(ع) جواب نداده و رهگشا نمی‌شود که یکی از منابع معتبر و مهم امام حسین (ع) شناسی دعای عرفه است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در ادامه ضمن محکوم کردن سکوت مجامع بین المللی علی الخصوص دولتمردان غربی را در قبال قتل عام مسلمانان در کشورهای بحرین، سوریه و یمن گفت: مشخص شد که نفت بیش از جان انسان‌ها برای غربی‌ها ارزشمند است و با وجود قتل عام مسلمانان در چندین سال اخیر سکوت محض آنها را فراگرفته ولی وقتی به نفت آنها آسیبی می‌رسد، صدایشان بلند می‌شود.

باقری بنابی گفت: باید بیشتر مطالعه کرد و یادآور شد که وظیفه ما در این مقطع چیست؟! و معلوم نیست برخی‌ها کی از خواب غفلت بیدار خواهند شد؟!