اعضای هیات اجرایی انتخابات مجلس شهرستان بناب مشخص شدند

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، امین رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:  از بین 30 نفر از معتمدین هیأت اجرایی 8 نفر به عنوان اعضای اصلی و 5 نفر نیز عضو علی البدل این هیأت انتخاب شدند.

وی اظهار کرد: در این انتخابات غلامحسین غفاریان زاد، زعفر منصوری، هادی سلیمانی فرد، ودود دانشیان بناب، شاپور اخگری بناب، جاوید بنابیان، محمدعلی حیدریان و رضا کریم اقدم به عنوان اعضای اصلی و همچنین آقایان محمد جباردخت بنابی، محمدعلی علی نوری، مصطفی بزازیان بناب، موسی مرادی و محمد غلامحسین فام به عنوان اعضای علی البدل هیأت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بناب انتخاب شدند.

به گفته وی، اعضای حقوقی هیأت اجرایی انتخابات شهرستان متشکل از فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب و رئیس اداره ثبت احوال است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب تصریح کرد: هیأت اجرایی انتخابات تمامی امور روند برگزاری انتخابات از جمله تعیین تعداد شعبه های اخذ رأی، محل استقرار شعب و اعضای آن را برعهده دارند.

رفیعی در جلسه انتخاب هیأت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان بناب طی سخنانی اعضای این هیأت را بر رعایت اصل بی طرفی در انتخابات پیش رو فرا خواند و گفت: دست اندرکاران انتخابات باید با اجتناب از هرگونه مسائل حاشیه ای و فعالیت بر له یا علیه هریک از نامزدهای انتخاباتی بستر و زمینه را برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم فراهم کنند.

 یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.