اختصاص بیش از 13 میلیارد تومان برای رونق واحد‌های تولیدی شهرستان بناب

به گزارش بناب نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فرماندار شهرستان بناب در جلسه کارگروه اشتغال، شهرستان بناب در سال ۹۸ با بیان اینکه هدف از تشکیل این کارگروه رفع مشکلات پیش‌روی صاحبان صنایع و بسترسازی برای سرمایه‌گذاری است؛ گفت: حوزه تولید و اشتغال در شهرستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تلاش می‌کنیم از تمام ظرفیت‌ها برای حفظ و افزایش اشتغال و تولید استفاده کنیم.

امین رفیعی افزود: برای افزایش اشتغال‌زایی و افزایش تولید در سطح روستا‌های بناب طی سال‌جاری ۱۳ میلیارد و ۲۸۵ میلیون تومان  اختصاص یافته بود که تمام اعتبارات اختصاصی پرداخت و دو پرونده در بخش کشاورزی به مبالغ شش میلیارد و چهار میلیون تومان نیز در شرف دریافت تسهیلات هستند که با آغاز این دو طرح شاهد اشتغال زایی در سطح روستاها خواهیم بود.

فرماندار شهرستان بناب سپس از پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی مشاغل خانگی در سطح شهرستان خبر داد و  افزود: به دلیل استقبال زیاد مردم  سقف این وام در این شهرستان به صفر رسیده است که نیازمند تمهیدات لازم  از طرف مسئولین استانی می باشد.

به گفته رییس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بناب، به رغم اینکه این شهرستان با ۲۸ روستا جزو کوچک‌ترین شهر‌های استان از نظر مساحت است ولی رتبه پنجم آذربایجان شرقی در اشتغال روستایی را به خود اختصاص داده است.