امام جمعه بناب: مردم به وعده‌ و وعیدهای پوچ نامزدها توجه نکنند

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، حجت الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو و تجلیل از شهدای این روز اظهار کرد: در چنین برهه حساسی که انقلاب اسلامی از سد یک معبر بسیار سخت و دشوار عبور کرده است و دشمنان نظام به این نتیجه رسیده‌اند که اگر در این مقطع و گذرگاه این انقلاب مهار نشود، ابتکار عمل به دست جمهوری اسلامی خواهد افتاد و خواهد توانست موج فزآینده‌ای در دنیا بوجود آورد.

وی با بیان اینکه مرحله‌ای که دانشجو در آن قرار گرفته دوران جهاد اکبر است؛ اذعان کرد: از آنجایی که تمام نهضت‌ها و انقلاب‌ها تا زمانی که به این مرحله برسند دچار انحطاط و انحراف می‌شوند لذا دانشجویان انقلابی و متعهد باید متوجه باشند که هم اکنون در مرحله جهاد اکبر قرار گرفته‌اند با این تفاوت که تمام تجربه‌های انقلاب‌های اتفاق افتاده در یک هزار و 400 ساله پیش روی ماست و فراز و نشیب‌های انقلاب‌های بزرگ تاریخ مقابل چشمان ما بوده که از آنها درس عبرت بگیریم.

خطیب جمعه شهرستان بناب افزود: دانشجویان عزیز باید با تمام وجود و توان خود با همان سیرت پاکی که دارند، به دور از توجه به زرق و برگ دنیا صحنه‌های مختلف انقلاب را پر کنند و با حضور انقلابی و پاک خود و با بی اعتنایی به خواسته‌ها و مطالبات گروه‌های سیاسی سد عظیمی برابر شیاطین ضد بشریت باشند.

باقری‌بنابی همچنین با اشاره به توجه و اهتمام ویژه مقام معظم رهبری به جوانان و بخصوص قشر دانشجو تصریح کرد: مسلماً دانشجویان با حرکت انقلابی باعث حضور دولتی جوان و شاداب و پرنشاط در رأس کشور بوده و این مهم زمانی اتفاق خواهد افتاد که عمدتاً با تیزبینی و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات همراه باشد.

وی از مردم و بویژه دانشجویان خواست به وعده و وعیدهای نامزدهای انتخابات مجلس توجه نکنند و به وعده‌های پوچ و تطمیع و تهدید آنها بها ندهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب بیان کرد: فردی که به وظایف اولیه نمایندگی مجلس آشنا نیست، نباید به وعده و وعیدهای دروغین آنها اعتنا کرد.

باقری‌بنابی در ادامه خطبه‌ها با اشاره به اغتشاشات اخیر در برخی نقاط کشور به بهانه افزایش نرخ بنزین گفت: عده‌ای فریب خورده اماکن عمومی، مراکز اقتصادی و حوزه‌های علمیه را تخریب و غارت کرده و به آتش کشیدند و در میدان دشمن بازی کردند.

وی خاطرنشان کرد: ای کاش پشت پرده مسائل اطلاعاتی ایجاب می‌کرد که اعترافات صریح مزدوران از طریق رسانه ملی پخش می‌شد تا به ابعاد قضیه بیشتر پی می‌بردید ولی حیف که برخی معذورات مانع انتشار این مطالب است و انسان‌هایی که به این مزدوران و جیره‌خواران دل بسته بودند، آنها را بیشتر می‌شناختید.

امام جمعه بناب تصریح کرد: اگر این‌ها میهن خواه بودند اموال مردم را آتش نمی‌زدند و در نهایت مردم با حضور در صحنه با محکوم کردن عوامل این فتنه ریشه بدخیم سرطان را قلع و قمع کردند.

باقری‌بنابی در خاتمه خطبه‌ها از تمام عوامل نیروهای نظامی، انتظامی و بویژه امنیتی که در برقراری امنیت شبانه روزی تلاش کردند، تقدیر و تشکر کرد و گفت: چقدر باید شاکر نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی باشیم که همیشه در سنگر جهاد هستند و از دین، آبرو و ناموس مردم و این کشور دفاع می‌کنند.