طرح بازسازی پیاده روی های خیابان امام با هدف زیبا سازی شهری انجام می شود

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری بناب، رئیس شورای اسلامی شهر بناب با بیان اینکه طرح بازسازی پیاده روی خیابان امام با هدف زیباسازی شهر انجام می شود، گفت: از صاحبان املاک در این خیابان در خواست داریم هر چه زودتر نسبت به فاضلاب کشی مدرن مکان خود اقدام کنند.

محمد باقر ولائی از شروع عملیات بازسازی معابر خیابان امام خبر داد و گفت: با توجه به اینکه خیابان امام خمینی (ره) به عنوان یکی از خیابان های اصلی شهر محسوب می شود  این طرح با هدف زیبا سازی و تسهیل رفت آمد شهروندان انجام می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بناب با ابراز تعجب از برخی مخالفت ها در خصوص اجرای این طرح گفت: عده ای از ما گلایه دارند که وضیعت پیاده رو های شهر خراب است و ما بازسازی پیاده روی های این خیابان را از محل بودجه مشخص شده شروع کردیم تا شهروندان بتوانند با رضایت و به راحتی در این معابر عبور و مرور کنند.

وی در پایان با بیان اینکه برخی از صاحبان ملک در خیابان هنوز کار اتصال فاضلاب مدرن خود را انجام نداده اند، گفت: به این دسته از همشهریان ساکن در این خیابان چند روز فرصت داده ایم تا کار فاضلاب کشی خود را انجام دهند چرا که پس از پیاده رو سازی مجوز تخریب مجدد به هیچ عنوان صادر نخواهد شد.